candyqueen_83 Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Hvordan er det der?Kjæresten og jeg har tenkt oss ut å spise på valentines day ) Han har vært der flere ganger før, men mange år siden. Jeg har aldri vært der. Lønner det seg å bestille bord? Det er ikke sånn fiin restaurant hvor man er stivpynta vel? 0 Siter
Glimtipper Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Den er helt grei. Maten er middels, samme med pynte-faktoren. Personlig hadde jeg gått et annet sted 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Skrevet 31. januar 2008 Den er helt grei. Maten er middels, samme med pynte-faktoren. Personlig hadde jeg gått et annet sted Forslag? Litt romantisk, ikke stivpynta, god mat? Rolige omgivelser ) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Skrevet 31. januar 2008 Forslag? Litt romantisk, ikke stivpynta, god mat? Rolige omgivelser ) Gjerne italiensk restaurant. Kjæresten min er glad i det, men vi har aldri vært på det sammen ) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Forslag? Litt romantisk, ikke stivpynta, god mat? Rolige omgivelser ) Alexandros 0 Siter
Glimtipper Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Gjerne italiensk restaurant. Kjæresten min er glad i det, men vi har aldri vært på det sammen ) Mama Rosa 0 Siter
willow Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Om du mener den i Oslo, på Karl Johan, så har jeg ikke lyst til å anbefale den. Maten var ikke noe videre god. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Om du mener den i Oslo, på Karl Johan, så har jeg ikke lyst til å anbefale den. Maten var ikke noe videre god. Nei, maten er ikke restaurantkvalitet akkurat. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Skrevet 31. januar 2008 Mama Rosa Leste om mama rosa, men det stod det var litt "norsk" liksom? Ikke særlig typiske italienske retter. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Skrevet 31. januar 2008 Om du mener den i Oslo, på Karl Johan, så har jeg ikke lyst til å anbefale den. Maten var ikke noe videre god. Lurer på hvorfor kjæresten min sier de har sååå god mat der da. Var det bedre for noen år sida? Visste jeg måtte spørre på DOL ;O) 0 Siter
Hønemoren Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Forslag? Litt romantisk, ikke stivpynta, god mat? Rolige omgivelser ) Dinner eller Brasseriet i Stortingsgaten. Cafe Sorgenfri, Aker Brygge. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Leste om mama rosa, men det stod det var litt "norsk" liksom? Ikke særlig typiske italienske retter. Kan være, det er mange år siden jeg var der sist 0 Siter
Glimtipper Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Lurer på hvorfor kjæresten min sier de har sååå god mat der da. Var det bedre for noen år sida? Visste jeg måtte spørre på DOL ;O) Det var litt bedre en del år siden, ja. Tror de kanskje har skiftet eiere siden da. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Skrevet 31. januar 2008 Dinner eller Brasseriet i Stortingsgaten. Cafe Sorgenfri, Aker Brygge. Vi vil gjerne på en italiensk ) Men takk for tips. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Nei, det er slett ikke en fiin restaurant hvor man er stivpynta - snarere en skikkelig middelmådig restuarant hvor man maks stikker innom for overtidsmat. Jeg ville ikke gått dit for en romantisk middag, i hvert fall. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Lurer på hvorfor kjæresten min sier de har sååå god mat der da. Var det bedre for noen år sida? Visste jeg måtte spørre på DOL ;O) Det var ikke bra for ti år siden, i hvert fall. Kanskje kjæresten din ikke er så godt vant? 0 Siter
mum Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Prøv heller La Rosa Magra AS i Arbins g 1 . Lite italiensk sted med nydelig mat og meget behagelig betjening. God stemning! Det er heller ikke så dyr mat der. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Skrevet 31. januar 2008 Det var ikke bra for ti år siden, i hvert fall. Kanskje kjæresten din ikke er så godt vant? Joda, men kan jo ha vært noe med at han kjente eieren og Tror han gjorde det hvertfall. Men om godt vant er fiiiine restauranter, så er vi vel ikke godt vant. Kunne aldri falle meg inn å gå på bagatelle osv 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Skrevet 31. januar 2008 Prøv heller La Rosa Magra AS i Arbins g 1 . Lite italiensk sted med nydelig mat og meget behagelig betjening. God stemning! Det er heller ikke så dyr mat der. http://vibb.no/Company.asp?CompanyID=758 Ikke fått så gode kritikker dem heller. Synes det er noe galt med alle 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.