Gå til innhold

Mona Lisa restaurant

Anbefalte innlegg

Skrevet

Joda, men kan jo ha vært noe med at han kjente eieren og :P

Tror han gjorde det hvertfall.

Men om godt vant er fiiiine restauranter, så er vi vel ikke godt vant. Kunne aldri falle meg inn å gå på bagatelle osv :P

Det viktigste er å finne et sted hvor akkurat dere vil kose dere og trives :) Jeg er særdeles kresen på restaurantmat og mat generelt, mens andre stortrives steder jeg misliker.

Så dra på Mona Lisa, om kjæresten din liker seg der :) Dere får sikkert en flott kveld uansett.

candyqueen_83
Skrevet

Det viktigste er å finne et sted hvor akkurat dere vil kose dere og trives :) Jeg er særdeles kresen på restaurantmat og mat generelt, mens andre stortrives steder jeg misliker.

Så dra på Mona Lisa, om kjæresten din liker seg der :) Dere får sikkert en flott kveld uansett.

Men om de har nye eiere, og maten er dritt der gidder jeg ikke kaste bort en kveld der :o) Da går jeg på Peppes heller :P

Skrevet

Joda, men kan jo ha vært noe med at han kjente eieren og :P

Tror han gjorde det hvertfall.

Men om godt vant er fiiiine restauranter, så er vi vel ikke godt vant. Kunne aldri falle meg inn å gå på bagatelle osv :P

En restaurant trenger slett ikke være verken snobbete eller dyr for å være ålreit. Det er to ting som teller: god mat og god service. Da koser man seg.

Hvis dere liker italiensk, hva med Villa Paradiso på Grunerløkka? Der er det usnobbete og maten er god.

http://www.dagbladet.no/magasinet/2004/02/19/391374.html

Skrevet

En restaurant trenger slett ikke være verken snobbete eller dyr for å være ålreit. Det er to ting som teller: god mat og god service. Da koser man seg.

Hvis dere liker italiensk, hva med Villa Paradiso på Grunerløkka? Der er det usnobbete og maten er god.

De har veldig god mat :)

candyqueen_83
Skrevet

Det hadde kanskje vært noe :) Takk.

candyqueen_83
Skrevet

Men de har ikke pasta? Bare pizza?

Skrevet

Det hadde kanskje vært noe :) Takk.

Villa Paradiso har super italiensk pizza. Men er overhodet ikke rolig eller intimt for to..

Skrevet

Maten er god nå! Ganske dyr. Det er helt uformelt mht hva du har på deg, stedet er jo fullt av unger hvis du ikke passer på å gå sent. Det er sikkert et bra sted hvis kjæresten din liker stedet, da bommer dere jo ikke helt på stilen. Ellers er Dinner (som er nevnt i tråden her) spennende, og topp mat! Litt mer formelt mht at betjeningen er mye stivere. Det er liksom kuult, for de som er 'in'. Dssuten foretrekker du jo italiensk!

Skrevet

Vi vil gjerne på en italiensk :o) Men takk for tips.

Stemmer det, leser ikke nøye nok....

Ha det hyggelig da.

Skrevet

Da vil jeg heller anbefale Santinos eller La Rosa Magra!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...