Gjest gud hvor dum jeg føler meg ja Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Dumme meg glemte i går å sette frimerke på en søknad jeg sendte på en jobb. Føler meg dum og flau, tenk å glemme noe sånt. Hva skjer? En ting er vel straffeporto, men hva må en eventuell arbeidsgiver måtte tenke. Var stresset i går, og kom plutselig på at frimerkene manglet. Har dog skrevet avsender. Får jeg brevet tilbake er søknadsfristen gått ut den 1. februar. 0 Siter
willow Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 når du har skrevet avsender er det du som for regningen for portoen. og nei....det tar seg ikke bra ut for arbeidsgiveren, men du kan iallefall bli lagt merke til 0 Siter
Gjest Gurojenta Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Du kommer til å få faktura i posten på porto + straffeporto. Om arbeidsstedet vil henge seg opp i dette vet man jo ikke, men jeg må jo si jeg selv nok hadde reagert på dette. Man kan jo glemme sånne ting, men det er vel ikke den beste starten kanskje. Men nå skal det være sagt at jeg henger meg oppi mye detaljer som er uvesentlig også. 0 Siter
adelie Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Du kommer til å få faktura i posten på porto + straffeporto. Om arbeidsstedet vil henge seg opp i dette vet man jo ikke, men jeg må jo si jeg selv nok hadde reagert på dette. Man kan jo glemme sånne ting, men det er vel ikke den beste starten kanskje. Men nå skal det være sagt at jeg henger meg oppi mye detaljer som er uvesentlig også. Hvis det er langt mellom de som åpner posten og ledelsen, får de jo ikke vite om det.. 0 Siter
Gjest Gurojenta Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Hvis det er langt mellom de som åpner posten og ledelsen, får de jo ikke vite om det.. Med mindre søknadene oppbevares i hver enkelt konvolutt da, det ble praktisert hos oss tidligere. 0 Siter
adelie Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Med mindre søknadene oppbevares i hver enkelt konvolutt da, det ble praktisert hos oss tidligere. Åja, jeg tenkte bare på søknader pr e-post, jeg. *lever i vår tidsalder* 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Åja, jeg tenkte bare på søknader pr e-post, jeg. *lever i vår tidsalder* ''Åja, jeg tenkte bare på søknader pr e-post, jeg. *lever i vår tidsalder*'' *Fnis* Men når begynte man å sette frimerker på e-posten? ;o) 0 Siter
adelie Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 ''Åja, jeg tenkte bare på søknader pr e-post, jeg. *lever i vår tidsalder*'' *Fnis* Men når begynte man å sette frimerker på e-posten? ;o) *lol* ... Uansett kommer vel de fleste søknader som mail, og da ville jeg tro at hvis de blir printet ut, legges de sammen med søknader som kom pr post, og _uten_ konvolutt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.