Gå til innhold

Tror ikke jeg klarer mer jeg

Anbefalte innlegg

Gjest fnugget

skremmende det som skjer nå. Det er som om noen har skrapet ut alt innholdet inni meg. Der er bare et svart og tomt hull igjen. All livslyst er også skrapet ut. Det forsviner i et dragsug. Det er skremmende, for jeg innser at jeg ikke tror jeg klarer mer, har flere krefter til å holde ut. Ser ingen mening liksom, det er bare tomt og svart. Og jeg klarer ikke å holde ut mer. Jeg kan ikke se at det vil bli bedre eller at jeg får ordentlig hjelp. Og det er som jeg nå har kommet til et punkt der jeg ikke klarer mer og gir opp, for jeg ser ingen vei ut av det. Har aldri vært nærmere å gjøre slutt på det som nå. Klamrer meg til noen strå lenge, men nå er de også borte. Vet ikke hva som skjer med meg, men det er som jeg blir dratt inni et svart dragsug som bare drar meg lenger og lenger ned, lenger og lenger bort..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/298331-tror-ikke-jeg-klarer-mer-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner dessverre alt for godt igjen det du skriver. (Har vel skrevet noe av det samme for ikke lenge siden.) Da jeg hadde det på den måten opplevde jeg deg som en støtte. Skulle ønske jeg kunne gi litt tilbake til deg nå som du har det så vanskelig.

Husker jeg feil, eller var det meningen at du skal legges inn i vinter for å kutte ut noen medisiner?

Det er ikke så mye jeg kan si, egentlig. Det eneste jeg kan bidra med er at du skylder deg selv å prøve alle muligheter før du ev. gir helt opp. Snakk med legen din, fortell hvordan du har det, at du er i ferd med å gi opp.

Gjest fnugget

Jeg kjenner dessverre alt for godt igjen det du skriver. (Har vel skrevet noe av det samme for ikke lenge siden.) Da jeg hadde det på den måten opplevde jeg deg som en støtte. Skulle ønske jeg kunne gi litt tilbake til deg nå som du har det så vanskelig.

Husker jeg feil, eller var det meningen at du skal legges inn i vinter for å kutte ut noen medisiner?

Det er ikke så mye jeg kan si, egentlig. Det eneste jeg kan bidra med er at du skylder deg selv å prøve alle muligheter før du ev. gir helt opp. Snakk med legen din, fortell hvordan du har det, at du er i ferd med å gi opp.

Ja får snakke med behandler hvordan det føles nå. Får håpe han i det minste kan være litt fornuftig. Jo, jeg skulle visst inn en plass å kutte ut noen medisiner, men nå så ser det ut som det går i vasken fordi de ikke tror jeg passer inn der. Tror ikke jeg klarer å kutte medisiner uten å erstatte med noe, sånn jeg har det nå. Sliter enormt med følelser og tanker som er veldig tunge. Hvordan går det med deg forresten? Har savnet å høre fra deg nå, lurt på hvordan du har det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...