Gå til innhold

Hvor finne koselig restaurant i Oslo...

Anbefalte innlegg

Gjest Bønder i by'n
Skrevet

...som er ligger sentralt?

Skal på Oslotur i morgen med barna på 6 og 9.

Helst en restaurant hvor det ikke er superviktig at barna må være musestille, men samtidig ingen fast food restaurant..

Og...vi har bare en drøy time på oss før vi skal videre.

* Sentral restaurant - nær teatrene

* Ikke for høytidelig - men koselig og familievennlig

* Må få meny-middag-betalt i løpet av en time

* Ikke for dyrt, helst maks 600,- for tre personer.

For kresen her, eller er det mulig?

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Liliaceae

9

• Mrs. Wallace

6

• Persille1365381127

6

• Lillemus

4

Persille1365381127
Skrevet

Nær teatrene? Mener du da midt i sentrum? Som rundt Spikersuppa?

Skrevet

Hard Rock Café eller Fridays!! Begge ligger nesten rett ved siden av hverandre ved Paleet på Karl Johan :)

Skrevet

Nær teatrene? Mener du da midt i sentrum? Som rundt Spikersuppa?

ja :-)

Skrevet

Hard Rock Café eller Fridays!! Begge ligger nesten rett ved siden av hverandre ved Paleet på Karl Johan :)

Takk!

Skrevet

Friday's på Karl Johan er sentralt og barnevennlig. Der kan de herje litt uten at det er noe problem, og de fleste barn finner nok noe de liker på menyen. God mat, greie priser.

Men det med å få bestilt, spist og betalt innen en time kan selvsagt bli en utfordring de fleste steder en fredag, litt avhengig av tidspunktet.

http://www.fridays.no/page?id=374

Skrevet

oooooppps, der røpet jeg visst nicket mitt, tji-hi....

litt flaut å være "bønder i by'n..."

Persille1365381127
Skrevet

ja :-)

Det er ikke så veldig mye koselig der da... Men barnevennlig kan du finne, Fridays f.eks - og Egon.

Hard Rock er vel kanskje ikke SÅ barnevennlig, men de har ok mat.

Skrevet

Friday's på Karl Johan er sentralt og barnevennlig. Der kan de herje litt uten at det er noe problem, og de fleste barn finner nok noe de liker på menyen. God mat, greie priser.

Men det med å få bestilt, spist og betalt innen en time kan selvsagt bli en utfordring de fleste steder en fredag, litt avhengig av tidspunktet.

http://www.fridays.no/page?id=374

Vi er der i firetiden. Er det en typisk ut-og-spise-tid?

Skrevet

hehe tenkte ikke over det en gang jeg :)

Skrevet

Næsj, det er vel en helt grei sak. :o)

Skrevet

Hmm..jeg skulle tro det ikke er den mest travle tiden. Riktignok begynner kanskje "pils-etter-jobben" rushet, men det er jo litt på siden. Men nå må jeg ta forbehold om at det er en stund siden jeg selv gikk ut for å spise eller drikke akkurat på det tidspunktet.

Persille1365381127
Skrevet

Det er nesten den verste tiden på en fredag, for det er da "alle" tar fredagspilsen... Tror en time er litt knapt på restaurant, at jeg da heller ville satset på mac'ern eller noe, selv om det er MYE kjipere.

Skrevet

hva med dolly dimples? den ligger på spikersuppa, og de har et fantastisk lekerom i andre etasje.

Skrevet

Det er nesten den verste tiden på en fredag, for det er da "alle" tar fredagspilsen... Tror en time er litt knapt på restaurant, at jeg da heller ville satset på mac'ern eller noe, selv om det er MYE kjipere.

Men er ikke fredagspilstrøkket sterkest på baren ved siden av, da?

*litt ute av omløp*

Persille1365381127
Skrevet

Men er ikke fredagspilstrøkket sterkest på baren ved siden av, da?

*litt ute av omløp*

Nja, jo - det er det kanskje... Men; poenget er bare at det kan være problematisk å få alt gjort på en time. Vil tro de kjører mest ressurser der da?

Skrevet

Nja, jo - det er det kanskje... Men; poenget er bare at det kan være problematisk å få alt gjort på en time. Vil tro de kjører mest ressurser der da?

Det er nok sant. Men det tror jeg er en utfordring de fleste steder en fredag ettermiddag?

Persille1365381127
Skrevet

Det er nok sant. Men det tror jeg er en utfordring de fleste steder en fredag ettermiddag?

Ja, og spesielt akkurat i sentrum!

Skrevet

lønner det seg heller å ta middagen på kvelden da i syvtiden, og ha heller ta en baguett eller noe hos bakeren/café da..?

skjønner at tiden er knapp, men orker bare ikke middag av typen mc donalds

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...