Gjest Bønder i by'n Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 ...som er ligger sentralt? Skal på Oslotur i morgen med barna på 6 og 9. Helst en restaurant hvor det ikke er superviktig at barna må være musestille, men samtidig ingen fast food restaurant.. Og...vi har bare en drøy time på oss før vi skal videre. * Sentral restaurant - nær teatrene * Ikke for høytidelig - men koselig og familievennlig * Må få meny-middag-betalt i løpet av en time * Ikke for dyrt, helst maks 600,- for tre personer. For kresen her, eller er det mulig? 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Nær teatrene? Mener du da midt i sentrum? Som rundt Spikersuppa? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Hard Rock Café eller Fridays!! Begge ligger nesten rett ved siden av hverandre ved Paleet på Karl Johan 0 Siter
Liliaceae Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Nær teatrene? Mener du da midt i sentrum? Som rundt Spikersuppa? ja :-) 0 Siter
Liliaceae Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Hard Rock Café eller Fridays!! Begge ligger nesten rett ved siden av hverandre ved Paleet på Karl Johan Takk! 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Friday's på Karl Johan er sentralt og barnevennlig. Der kan de herje litt uten at det er noe problem, og de fleste barn finner nok noe de liker på menyen. God mat, greie priser. Men det med å få bestilt, spist og betalt innen en time kan selvsagt bli en utfordring de fleste steder en fredag, litt avhengig av tidspunktet. http://www.fridays.no/page?id=374 0 Siter
Liliaceae Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Hard Rock Café eller Fridays!! Begge ligger nesten rett ved siden av hverandre ved Paleet på Karl Johan oooooppps, der røpet jeg visst nicket mitt, tji-hi.... litt flaut å være "bønder i by'n..." 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 ja :-) Det er ikke så veldig mye koselig der da... Men barnevennlig kan du finne, Fridays f.eks - og Egon. Hard Rock er vel kanskje ikke SÅ barnevennlig, men de har ok mat. 0 Siter
Liliaceae Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Friday's på Karl Johan er sentralt og barnevennlig. Der kan de herje litt uten at det er noe problem, og de fleste barn finner nok noe de liker på menyen. God mat, greie priser. Men det med å få bestilt, spist og betalt innen en time kan selvsagt bli en utfordring de fleste steder en fredag, litt avhengig av tidspunktet. http://www.fridays.no/page?id=374 Vi er der i firetiden. Er det en typisk ut-og-spise-tid? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 oooooppps, der røpet jeg visst nicket mitt, tji-hi.... litt flaut å være "bønder i by'n..." hehe tenkte ikke over det en gang jeg 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 oooooppps, der røpet jeg visst nicket mitt, tji-hi.... litt flaut å være "bønder i by'n..." Næsj, det er vel en helt grei sak. ) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Vi er der i firetiden. Er det en typisk ut-og-spise-tid? Hmm..jeg skulle tro det ikke er den mest travle tiden. Riktignok begynner kanskje "pils-etter-jobben" rushet, men det er jo litt på siden. Men nå må jeg ta forbehold om at det er en stund siden jeg selv gikk ut for å spise eller drikke akkurat på det tidspunktet. 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Vi er der i firetiden. Er det en typisk ut-og-spise-tid? Det er nesten den verste tiden på en fredag, for det er da "alle" tar fredagspilsen... Tror en time er litt knapt på restaurant, at jeg da heller ville satset på mac'ern eller noe, selv om det er MYE kjipere. 0 Siter
willow Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 hva med dolly dimples? den ligger på spikersuppa, og de har et fantastisk lekerom i andre etasje. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Det er nesten den verste tiden på en fredag, for det er da "alle" tar fredagspilsen... Tror en time er litt knapt på restaurant, at jeg da heller ville satset på mac'ern eller noe, selv om det er MYE kjipere. Men er ikke fredagspilstrøkket sterkest på baren ved siden av, da? *litt ute av omløp* 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Men er ikke fredagspilstrøkket sterkest på baren ved siden av, da? *litt ute av omløp* Nja, jo - det er det kanskje... Men; poenget er bare at det kan være problematisk å få alt gjort på en time. Vil tro de kjører mest ressurser der da? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Nja, jo - det er det kanskje... Men; poenget er bare at det kan være problematisk å få alt gjort på en time. Vil tro de kjører mest ressurser der da? Det er nok sant. Men det tror jeg er en utfordring de fleste steder en fredag ettermiddag? 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Det er nok sant. Men det tror jeg er en utfordring de fleste steder en fredag ettermiddag? Ja, og spesielt akkurat i sentrum! 0 Siter
Liliaceae Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Det er nesten den verste tiden på en fredag, for det er da "alle" tar fredagspilsen... Tror en time er litt knapt på restaurant, at jeg da heller ville satset på mac'ern eller noe, selv om det er MYE kjipere. lønner det seg heller å ta middagen på kvelden da i syvtiden, og ha heller ta en baguett eller noe hos bakeren/café da..? skjønner at tiden er knapp, men orker bare ikke middag av typen mc donalds 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Jeg vil anbefale Alexandros. Gresk restaurant. Veldig koselig og barnevenlig. Den ligger her: http://www.gulesider.no/kart/map.c?id=c_Z0023X2E&imgt= Bare 15 min å gå fra KarlJohans gate. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.