Gå til innhold

Hvor finne koselig restaurant i Oslo...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke kjent i Oslo, men Egon? Her i Trondheim er i alle fall Egon familierestauranten fremfor noen tror jeg. I tillegg betaler man jo når man bestiller maten sånn at man er fri til å gå så fort man har spist.

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Liliaceae

9

• Mrs. Wallace

6

• Persille1365381127

6

• Lillemus

4

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg er ikke kjent i Oslo, men Egon? Her i Trondheim er i alle fall Egon familierestauranten fremfor noen tror jeg. I tillegg betaler man jo når man bestiller maten sånn at man er fri til å gå så fort man har spist.

''I tillegg betaler man jo når man bestiller maten sånn at man er fri til å gå så fort man har spist.''

Det går fint an på alle restauranter å si at man dessverre har litt dårlig tid, og derfor be om regningen i det maten blir servert.

Skrevet

Jeg vil anbefale Alexandros. Gresk restaurant. Veldig koselig og barnevenlig. Den ligger her: http://www.gulesider.no/kart/map.c?id=c_Z0023X2E&imgt=

Bare 15 min å gå fra KarlJohans gate.

Takk, den skal jeg sjekke ut..

Vil gjerne gå et sted som ikke er helt A4, og spennende for barna å få en annen type mat enn vi vanligvis har.

Gjest mecca har supert lekerom
Skrevet

http://www.mecca.no/

For meg er ikke Fridays, Egon, Dollys eller andre kjeder et spesielt hyggelig eller spennende alternativ, det er bare et sted man går hvis man "må".

Skrevet

Yaya's - Utvilsomt. Ungene kommer til å elske det.

http://yayas.no/

Mecca er fint, men jeg synes det er litt bråkete med alle småungene. Dine unger er litt større. :)

Gjest Elextra
Skrevet

Takk, den skal jeg sjekke ut..

Vil gjerne gå et sted som ikke er helt A4, og spennende for barna å få en annen type mat enn vi vanligvis har.

Enig i prioriteringene du nevner her, men om dere totalt har en time, og skal gå 15 minutter til og fra, ville jeg ikke satset på gresk restaurant.

Skrevet

Det hjelper ikke at man slipper å vente på regninga hvis man må vente lenge på maten....;-)

*litt ymse erfaringer med Egon*

Persille1365381127
Skrevet

lønner det seg heller å ta middagen på kvelden da i syvtiden, og ha heller ta en baguett eller noe hos bakeren/café da..?

skjønner at tiden er knapp, men orker bare ikke middag av typen mc donalds

Ja, det hadde jeg heller gjort :)

Skrevet

Det hjelper ikke at man slipper å vente på regninga hvis man må vente lenge på maten....;-)

''*litt ymse erfaringer med Egon*''

Enig. Eller dvs, jeg synes det er en sjaber restaurant. Maten er generelt under middels, og prisene er høye.

Skrevet

Enig i prioriteringene du nevner her, men om dere totalt har en time, og skal gå 15 minutter til og fra, ville jeg ikke satset på gresk restaurant.

Nei, det er sant. Men ser ut til at vi får bedre tid, siden jeg dropper buss og tog og tar bilen istedet.

Men dessverre var det åpent først fra kl fire, så vi får ta det en annen gang.

Synes det ble litt sent med middag i syvtiden, siden jeg gjerne vil komme meg hjemover da....

Gjest Elextra
Skrevet

Enig, Egon er skikkelig kjipt! God fast food, men går knapt under betegnelsen restaurant i mitt vokabular.

Men forstår jo at i tidsnød og med barn får man litt andre prioriteringer.

Skrevet

''*litt ymse erfaringer med Egon*''

Enig. Eller dvs, jeg synes det er en sjaber restaurant. Maten er generelt under middels, og prisene er høye.

''Enig. Eller dvs, jeg synes det er en sjaber restaurant. Maten er generelt under middels, og prisene er høye.''

Hm. Egon i Trondheim har en middels prisnivå og vanligvis helt grei standard på maten (men gourmet er det jo ikke!). At oppvaskmaskina til den ene Egon'en er helt vill og man rett som det er får glass som ser ut som det er tatt digre jafs av selve glasset er en annen sak...

Skrevet

''Enig. Eller dvs, jeg synes det er en sjaber restaurant. Maten er generelt under middels, og prisene er høye.''

Hm. Egon i Trondheim har en middels prisnivå og vanligvis helt grei standard på maten (men gourmet er det jo ikke!). At oppvaskmaskina til den ene Egon'en er helt vill og man rett som det er får glass som ser ut som det er tatt digre jafs av selve glasset er en annen sak...

Jeg synes bare maten er kjedelig og ikke spesielt bra, og prisene ikke engang er billige. ;)

Forresten - er det Egon som ligger oppe i Tyholdtårnet? Dit må det vel være verd at jeg tar med ungene en gang?

Gjest Elextra
Skrevet

Egon her i Oslo er noe midt i mellom McDonald's og en vanlig restaurant, etter min mening. Mer fast food enn restaurant. Temmelig kjipt, med andre ord.

Skrevet

Egon her i Oslo er noe midt i mellom McDonald's og en vanlig restaurant, etter min mening. Mer fast food enn restaurant. Temmelig kjipt, med andre ord.

Nettopp. :)

Skrevet

Jeg synes bare maten er kjedelig og ikke spesielt bra, og prisene ikke engang er billige. ;)

Forresten - er det Egon som ligger oppe i Tyholdtårnet? Dit må det vel være verd at jeg tar med ungene en gang?

2 Egon i Midtbyen, en på City Syd og den i Tyholttårnet ja (om ikke flere som jeg ikke kjenner til). Tyholttårnet er et must om man har unger med i Trondheim! :o)

Skrevet

Kanskje det er forskjell da? Ikke at Egon i Trondheim er noen gourmetrestaurant, men man får da anstendig mat der?

Husker en gang vi var i Bergen og ville spandere på noen på Dickens. De syntes det var veldig spandabelt da og vi skjønte ingenting før vi kom frem og oppdaget at Dickens i Bergen og Dickens i Trondheim var to heeeeelt forskjellige ting.... :o)

Gjest Elextra
Skrevet

For meg er ikke Fridays, Egon, Dollys eller andre kjeder et spesielt hyggelig eller spennende alternativ, det er bare et sted man går hvis man "må".

Det er sant, Mecca er kjempebra! Har vært der både med og uten barn.

Skrevet

Selvsagt er mecca et langt hyggeligere alternativ, men når de befinner seg rett ved spikersuppa og bare har en time på seg, er det ikke særlig praktisk å taue avgårde dit.

Gjest Elextra
Skrevet

Kanskje det er forskjell da? Ikke at Egon i Trondheim er noen gourmetrestaurant, men man får da anstendig mat der?

Husker en gang vi var i Bergen og ville spandere på noen på Dickens. De syntes det var veldig spandabelt da og vi skjønte ingenting før vi kom frem og oppdaget at Dickens i Bergen og Dickens i Trondheim var to heeeeelt forskjellige ting.... :o)

Hehe, har hørt om slike misforståelser før, ja. Har forøvrig ikke hørt om Dickens, tror ikke den finnes i Oslo, uten at jeg egentlig har full over byens 3521 spisesteder, da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...