Gjest togli Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 ''Enig. Eller dvs, jeg synes det er en sjaber restaurant. Maten er generelt under middels, og prisene er høye.'' Hm. Egon i Trondheim har en middels prisnivå og vanligvis helt grei standard på maten (men gourmet er det jo ikke!). At oppvaskmaskina til den ene Egon'en er helt vill og man rett som det er får glass som ser ut som det er tatt digre jafs av selve glasset er en annen sak... Jeg har bedre erfaring med Egon i Trondheim enn i Oslo, så jeg tror nok det er litt forskjell etter hvem som er kokk, sjef e.l.... 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Null problem! ''''* Sentral restaurant - nær teatrene *'''' Theaterkafeen selvfølgelig, der spiser alltid eg når eg en sjelden gang er i Oslo, ligger jo rett ved siden av Theateret. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Null problem! ''''* Sentral restaurant - nær teatrene *'''' Theaterkafeen selvfølgelig, der spiser alltid eg når eg en sjelden gang er i Oslo, ligger jo rett ved siden av Theateret. Du sier noe, Theaterkafeen er undervurdert, eller i hvertfall feilvurdert. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Du sier noe, Theaterkafeen er undervurdert, eller i hvertfall feilvurdert. Ja det syns eg også, alle tror det er noe snobbegreier, men det er en fin og _stor_ restaurant som passer for de fleste, noenlunde stille og rolig også. Bra mat, ok service, og fine kroker til å sitte i fred i, eller vindusplass for de som ønsker å følge med på "bylivet", og prisene er helt greie for "bønder i byn" (slik som meg). 0 Siter
Liliaceae Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Null problem! ''''* Sentral restaurant - nær teatrene *'''' Theaterkafeen selvfølgelig, der spiser alltid eg når eg en sjelden gang er i Oslo, ligger jo rett ved siden av Theateret. Er ikke det i dyreste laget til tre personer, når budsjettet var på ca 600? Vi var for øvrig på en koselig liten kinesisk restaurant. Barna elsket maten der. Synes vi fikk mye for pengene, hovedrett, dessert og drikke til underkant av 600,- (Osloturen ble ganske kostbar synes jeg, over 1600,- inkl. teater og parkering og bensin og mat.) 0 Siter
Liliaceae Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Ja det syns eg også, alle tror det er noe snobbegreier, men det er en fin og _stor_ restaurant som passer for de fleste, noenlunde stille og rolig også. Bra mat, ok service, og fine kroker til å sitte i fred i, eller vindusplass for de som ønsker å følge med på "bylivet", og prisene er helt greie for "bønder i byn" (slik som meg). Så fint at vi er flere bønder i by'n da :-) Jeg trives godt på teaterkafeen jeg også... Men der er det ofte fullt og ting kan ta litt tid der, kanskje ikke det beste for en utålmodig seksåring.. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Jeg vil anbefale Alexandros. Gresk restaurant. Veldig koselig og barnevenlig. Den ligger her: http://www.gulesider.no/kart/map.c?id=c_Z0023X2E&imgt= Bare 15 min å gå fra KarlJohans gate. Jeg er også glad i den restauranten 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Jeg er også glad i den restauranten Hyggelig å høre! Jeg koser meg veldig der. Var der nylig på en jentekveld. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.