Gjest bandy rille Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Når gjelder reiserforsikringen? Jeg har hørt at den gjelder med en gang man setter sine ben utenfor utgangsdøren der man bor. Jeg har venner som har brukt reiseforsikringen når de har fått ødelagt baggasje ved flyturer eller har blitt frastjålet ting. Vi er en gjeng voksne mannfolk trener innebandy, og i dag greide jeg å knekke innebandykølla som kostet 1500,-(kjøpt for noen uker siden). Noen som vet om dette er noe jeg kan bruke reiseforsikringen på?! 0 Siter
Åsemor Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Du må nesten sjekke vilkårene i din reiseforsikring. Det er forskjeller ute og går. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 At ting blir ødelagt ved vanlig bruk, tror jeg ikke dekkes av reiseforsikringen. Hadde den blitt stjålet, derimot, ville du kunnet melde det til Politiet, og kreve erstatning fra forsikringsselskapet etterpå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.