Gjest Angela26 Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Vi skal til svigerforeldrene mine og slappe av der. De bor landlig til, med appelsintraer og oliventraer. Det er saa herlig aa gaa turer i nydelig natur, sammen med hundene :-) Jeg har ogsaa nettopp hadd besoek fra Norge, og det er bare "laekkert" naar de tar med norsk mat og "her og naa"...Hihi:-) Snart kommer ogsaa soestra mi paa besoek, og jeg gleder meg saann!! Jeg har savnet kaffedrikkinga og skravlinga vaar om maarran.... Jeg faar minne henne paa aa ta med norsk kaffe...:-) God helg alle sammen! 0 Siter
laban Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 http://www.aftenposten.no/nyheter/oslo/article2230301.ece OK - god helg da! :-) * ikke det minste misunnelig på appelsintrær og olivenlunder * 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 http://www.aftenposten.no/nyheter/oslo/article2230301.ece OK - god helg da! :-) * ikke det minste misunnelig på appelsintrær og olivenlunder * Huff...Jeg misunner ikke dette drittvaeret dere har flere plasser i Norge naa! Men naar det er sagt da, saa savner jeg Norge! Norsk mat, tv-programmer, ukeblader, og ikke minst venner og familie.... 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Huff...Jeg misunner ikke dette drittvaeret dere har flere plasser i Norge naa! Men naar det er sagt da, saa savner jeg Norge! Norsk mat, tv-programmer, ukeblader, og ikke minst venner og familie.... Kan du ikke abonnere på norske ukeblader fra utlandet? Evt. få noen i Norge til å kjøpe en bunke til deg og sende deg av og til? 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Kan du ikke abonnere på norske ukeblader fra utlandet? Evt. få noen i Norge til å kjøpe en bunke til deg og sende deg av og til? Joda, jeg abonnerer paa Det nye naa. Ogsaa har jeg nettopp bestilt meg et abonnement paa Her og naa :-) Maa jo faa med meg litt sladder ogsaa vet du ;-) Men det er dyrt aa abonnere fra utlandet, saa to blader faar holde enn saa lenge :-) 0 Siter
adelie Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 God helg, klem til deg! Så koselig, og også at søstern din kommer snart 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 God helg, klem til deg! Så koselig, og også at søstern din kommer snart Ja ikke sant! Hun er en av mine beste venner, saa jeg gleder meg enormt :-) Ha ei fin helg du ogsaa! Klem:-) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Så koslig helg da! :0) Her blir det stille og rolig. Poker i morgen og dåp på søndag. God helg! :0) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Så koslig helg da! :0) Her blir det stille og rolig. Poker i morgen og dåp på søndag. God helg! :0) ''Poker i morgen og dåp på søndag'' Hehe, så kan dere be om avlat samtidig, når dere først er i kirken, da! :-) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 ''Poker i morgen og dåp på søndag'' Hehe, så kan dere be om avlat samtidig, når dere først er i kirken, da! :-) He,he sant det! :0) 0 Siter
pekkaline Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Det er jo et drømmebilde du beskriver Så herlig med flott natur. Sitte midt oppi det og bare nyte.... God helg til deg også! 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Så koslig helg da! :0) Her blir det stille og rolig. Poker i morgen og dåp på søndag. God helg! :0) Poker og dåp er fine kontraster vettu.Liker meg så godt her inne! Mye artige saker å lese og debattere.Artig. 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Og Mills kaviar! Viktig viktig! 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Og Mills kaviar! Viktig viktig! Ja det har vi i kjoeleskapet naa ;-) Ogsaa mills majones! 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Poker og dåp er fine kontraster vettu.Liker meg så godt her inne! Mye artige saker å lese og debattere.Artig. He,he, moro det! :0) Koslig at du liker deg her inne. Goood helg! :0) 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 He,he, moro det! :0) Koslig at du liker deg her inne. Goood helg! :0) Takk Mora2! Ble du engasjert da jeg foreslo et party? Det hadde vært så morsomt! Ta med deg partneren og bli med å dans med oss ved sjøen! blir så hyggelig! ordentlig atmosfære og god stemning! 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Takk Mora2! Ble du engasjert da jeg foreslo et party? Det hadde vært så morsomt! Ta med deg partneren og bli med å dans med oss ved sjøen! blir så hyggelig! ordentlig atmosfære og god stemning! Hi,hi, var det så lett å merke... ;0) Hadde vært knall gøy da!!! :0) 0 Siter
Jølsen Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Er mannen din spansk? Jeg har aldri helt skjønt om han er det, eller om det er en norsk mann du har flyttet til Spania med. Gøy du koser deg i hvertfall, ønsker deg en alle tiders helg! 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Er mannen din spansk? Jeg har aldri helt skjønt om han er det, eller om det er en norsk mann du har flyttet til Spania med. Gøy du koser deg i hvertfall, ønsker deg en alle tiders helg! Ja han er spansk. Ha en kjempekos helg ! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.