Gå til innhold

Fest for alle "DOLENE"!!

Anbefalte innlegg

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Legger ut et spørsmål her for å finne ut hvor mange av disse herlige mennesker som finnes her inne kunne tenke seg et skikkelig party i våres? Det er så morsomt her inne at jeg koser meg glugg ihjel noen ganger."ler"

Det hadde vært skrekkelig morsomt å funnet et lokale som hadde passet og jeg kan fikse musikk\bluesband.

Det er single og par her inne og plass til alle hvis jeg får en tilbakemelding på hvor mange som kunne vært interessert!

Og selvfølgelig er jeg åpen for alle forslag! Trenger også hvis dette blir en realitet et lite "styre" som kan organisere festen med meg!

Hva sier dere? Kom med innspill.Nå koser jeg meg med en "single malt" og er skikkelig laidback. "smiler"

• Svar 85
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Kåre Kruttlapp

14

• pekkaline

7

• mrxx

6

• Dorthe

5

Mest aktive i denne tråden

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Ja jeg blir med jeg ;-)

Så stilig Angela! Du er herved medlem i styret for "DOL PARTY 2008" Nå får vi se hvor mange som kunne tenke seg å bli med.Går det fint i spania om dagen?

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Da får du jaggu by på en ny dans! ;0)

Jeg er ikke vanskelig å få på gulvet skal jeg si deg! Blir du med?

Skrevet

Æ kommer om du skaffer musikere som tar en god runde countrymusikk også ;)

Hvor i verden holder du til egentlig?

Jeg mener det har vært dol-treff tidligere? Var ikke med jeg da men, de er sikkert greie å ha med i staben din ;)

Ellers så kan vi jo ta en skikkelig dolfest på forumet her. Skåle litt og sånt hehe.

Skrevet

Jeg er ikke vanskelig å få på gulvet skal jeg si deg! Blir du med?

*LOL*

Alltid klar for en fest!!!! :0)

Hvor i landet hadde du tenkt holde den?

*rockefoten er i gang*

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Æ kommer om du skaffer musikere som tar en god runde countrymusikk også ;)

Hvor i verden holder du til egentlig?

Jeg mener det har vært dol-treff tidligere? Var ikke med jeg da men, de er sikkert greie å ha med i staben din ;)

Ellers så kan vi jo ta en skikkelig dolfest på forumet her. Skåle litt og sånt hehe.

Jeg er i Vestfold.Sentralt og har endel muligheter for lokaler.Siden vi har et så stort mangfold av mange "musikk" smaker så er jeg opptatt av at alle får "sitt" Av musikk! Overnattingsmuligheter her nede er mange! Morsomt å se hvor mange som kunne tenke seg en fest mellom vinter ferien og påske ferien eller hva?

Skrevet

Jeg er i Vestfold.Sentralt og har endel muligheter for lokaler.Siden vi har et så stort mangfold av mange "musikk" smaker så er jeg opptatt av at alle får "sitt" Av musikk! Overnattingsmuligheter her nede er mange! Morsomt å se hvor mange som kunne tenke seg en fest mellom vinter ferien og påske ferien eller hva?

''så er jeg opptatt av at alle får "sitt" Av musikk! '' Ja for all del, musikken hehe. Kanskje du får deg en dol-venn også ;)

Det er kanskje mest aktuelt for dem som bor nærmest deg da. Jeg liker godt en fest....men får se an her når det blir :)

Skrevet

For endel år siden, rundt 2000 så var det flere fester her inne, altså ikke her inne da, hehe, men det ble arrangert fester i Oslo området. Det var en god del på disse festene så det er kanskje ikke helt umulig å få til.

Nå vil nok ikke jeg møte opp, så du får klare alle damene uten meg, dessverre for meg, selvsagt:-)

Du kommer nesten til å bli den eneste hanen i kurven:-)

Kåre Kruttlapp
Skrevet

For endel år siden, rundt 2000 så var det flere fester her inne, altså ikke her inne da, hehe, men det ble arrangert fester i Oslo området. Det var en god del på disse festene så det er kanskje ikke helt umulig å få til.

Nå vil nok ikke jeg møte opp, så du får klare alle damene uten meg, dessverre for meg, selvsagt:-)

Eneste hanen i kurven? hvorfor det mrxx? Detter er jo for alle med og uten partner! Kom igjen da og løsne på slipset! Man lever jo bare en gang.Ta en mulighet og gjør noe ut av den.

Skrevet

Tja, spørs jo hvor da? Hvis du lager fest maks 5 mil unna her jeg bor, så kommer jeg ;)

Kåre Kruttlapp
Skrevet

''så er jeg opptatt av at alle får "sitt" Av musikk! '' Ja for all del, musikken hehe. Kanskje du får deg en dol-venn også ;)

Det er kanskje mest aktuelt for dem som bor nærmest deg da. Jeg liker godt en fest....men får se an her når det blir :)

Jeg ser an hvor mange som kunne tenke seg dette! Vi setter en dato ut på våren og jeg vil bruke tid på å få med så mange som mulig.Uansett så er jeg sikker på at det kan bli veldig gøy! har et sted nede ved vannet\sjøen her nede som er bare lekkert som vi kan bruke.1 times kjøring fra oslo er vel ikke av veien vel? Og overnattingsmuligheter på stedet.

Skrevet

Eneste hanen i kurven? hvorfor det mrxx? Detter er jo for alle med og uten partner! Kom igjen da og løsne på slipset! Man lever jo bare en gang.Ta en mulighet og gjør noe ut av den.

Tenkte mest på at det er lite menn her inne, så derfor ble du den en av få menn:-)

Men det er klart at jentene kan ta med seg sine partnere.

Skrevet

Jeg ser an hvor mange som kunne tenke seg dette! Vi setter en dato ut på våren og jeg vil bruke tid på å få med så mange som mulig.Uansett så er jeg sikker på at det kan bli veldig gøy! har et sted nede ved vannet\sjøen her nede som er bare lekkert som vi kan bruke.1 times kjøring fra oslo er vel ikke av veien vel? Og overnattingsmuligheter på stedet.

Bade muligheter også?

Hørtes jo knall ut dette! :0)

Litt langt fra meg,det er det eneste...

Skrevet

Tenkte mest på at det er lite menn her inne, så derfor ble du den en av få menn:-)

Gå nå med da!!! ;0)

Gjest Elextra
Skrevet

Er det noen som hadde funnet på å ta med mannen eller kona på en fest med dolerne? Hehe, synes jeg ser ansiktet mannen min om jeg hadde foreslått at han ble med på noe slikt *S*.

Skrevet

Gå nå med da!!! ;0)

Det er så slitsomt med alle damene som klenger, skjønner du, hehe.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Er det noen som hadde funnet på å ta med mannen eller kona på en fest med dolerne? Hehe, synes jeg ser ansiktet mannen min om jeg hadde foreslått at han ble med på noe slikt *S*.

Støttes. Mannen min ville nok fått bakoversveis om jeg foreslo noe sånt. ;-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

''Nå vil nok ikke jeg møte opp''

Så synd, i motsett fall ville jeg ha vurdert å delta, bare for å fått muligheten til å hilse på deg :-) *Blafrer med vippene*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...