Gå til innhold

Fest for alle "DOLENE"!!

Anbefalte innlegg

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Er du misunnelig nå da, neimen Kåre Kruttlapp, da. Det er vel unødvendig :)

"ler" ikke misunnelig! laaangt ifra! men synes det er så koselig at vi gir hverandre komplimenter og "andre" ting! Er det blitt av Geir ikveld forresten? Er han på date? "ler" Og jølsen renner rundt i "spiderman drakten sin" Sammen med jølsa i "superwoman" drakten sin! Bare undres jeg.

• Svar 85
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Kåre Kruttlapp

14

• pekkaline

7

• mrxx

6

• Dorthe

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg bor så veldig langt unna så jeg kommer nok desverre ikke.

Tar en tur til syden istedet jeg hehe :)

Skrevet

Du bor for langt unna, jeg har ikke bil ;o)

Du kan jo sitte på med meg;o) Spørs om jeg får plass til stolen da.

Skal få ut fingern å sende deg en mail snart forrsten. Passer best og treffes på helg. Annenhver helg fremover er jeg nok på fjellet og i morgenkveld er det pizza og vin hos broren min.

Vi får diskutere det mer på mandag. Kan jo starte med en kopp kaffe et eller annet sted?

Gjest Angela26
Skrevet

God ide Angela! Når passer det? vi måååå få med flere her!

Den beste tida aa reise paa er nok i slutten av juni, da er det godt og varmt, ogsaa om kveldene! :-)

Skrevet

Har du en skjult agenda her inne! Si det som det er da vel! En fest blandt gode nettvenner er vel helt iorden for de fleste som spiller med åpne kort.Be med deg mannen din da og kom og dans og spis god mat! Alt avhenger av at vi får med flest mulig.Og Geir som er fra vestlandet som jeg har skjønt skal få himmelsengen som "special invited"

"Kjære mannen min! Vi er invitert hjem til Kåre Kruttlapp. Bli med da, vel!" *ser for meg gubben*

Skrevet

Agenda!? Neida, jeg tror bare ikke mannen min hadde ønsket å bli med på en fest befolket av dolere, som han overhodet ikke har noe forhold til *S*

He he, jeg spurte mannen min om han ville bli med på doctor online-fest nå nettopp.

- Nei, må bare beklage, men der skal du få dra alene altså!, sa han:o)

Skrevet

Den beste tida aa reise paa er nok i slutten av juni, da er det godt og varmt, ogsaa om kveldene! :-)

Nei, jeg synes vi skulle hatt det i slutten av juli!!

*ser på flybilletten til Alicante*

Skrevet

Æsj, da skal jeg på slektstreff på mannen min sin side.

*Gleder seg kjempemye*

Skrevet

Slutten av juni? I Spania?? Hvor varmt vil du ha det? Jeg trodde det var fint fra mai jeg. :)

Gjest Angela26
Skrevet

Ja!! Helt i orden for meg det ja! :-)

Gjest Angela26
Skrevet

Slutten av juni? I Spania?? Hvor varmt vil du ha det? Jeg trodde det var fint fra mai jeg. :)

Joda, men jeg tenkte hvis dere virkelig vil komme, saa er det greit aa bade ogsaa, og virkelig nyte varmt og godt vaer :-)

Gjest Angela26
Skrevet

"Kjære mannen min! Vi er invitert hjem til Kåre Kruttlapp. Bli med da, vel!" *ser for meg gubben*

Vet du, hvis jeg nevner det til mannen min, saa vil han smile, men ha tillitt til meg og "min dol-gjeng", saa han ville vaert med :-)

Skrevet

Æsj, da skal jeg på slektstreff på mannen min sin side.

*Gleder seg kjempemye*

To dager i Spania og deretter rett hjem til slektsstevne. Ska det værra, så ska det værra!

Skrevet

Du kan jo sitte på med meg;o) Spørs om jeg får plass til stolen da.

Skal få ut fingern å sende deg en mail snart forrsten. Passer best og treffes på helg. Annenhver helg fremover er jeg nok på fjellet og i morgenkveld er det pizza og vin hos broren min.

Vi får diskutere det mer på mandag. Kan jo starte med en kopp kaffe et eller annet sted?

Da ser det ut til at du er borte når jeg er barnefri. Men vi bytter stadig vekk etter som det passer så send en mail du ;)

Skrevet

He he, jeg spurte mannen min om han ville bli med på doctor online-fest nå nettopp.

- Nei, må bare beklage, men der skal du få dra alene altså!, sa han:o)

Ville han ikke treffe meg? Dårlig ;)

Skrevet

Jeg skulle nok gjerne vært med. Å du mlde så morro det skulle blitt.....

men jeg bor nok ikke i nærheten av Oslo så jeg blir nok ikke med:o( Men jeg håper at dere får dettil og at det blir en hyggelig aften-

Hjertelig hilen en veldig småbrisen trollemor

Skrevet

Er du singel mrxx?

Nå er jeg litt usikker på hva jeg skal svare, hehe

Skrevet

Vi får samle oss sammen i en taxi-sør haha Tror vi er noen stykker faktisk herfra :)

Henger meg på der! ;0)

Skrevet

Er det noen som hadde funnet på å ta med mannen eller kona på en fest med dolerne? Hehe, synes jeg ser ansiktet mannen min om jeg hadde foreslått at han ble med på noe slikt *S*.

Min mann hadde faktisk gledelig gått med! :0)

Men vi får se..... ;0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...