villbringebær Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Henger meg på der! ;0) Æ au, fra å me sommeren 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Du bor for langt unna, jeg har ikke bil ;o) Noe slikt som Dol-fest hadde jeg bare turt om du var med og holdt meg i hånda ;o) 0 Siter
adelie Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Nå er jeg litt usikker på hva jeg skal svare, hehe hehe, da er du _ikke_ singel! 0 Siter
adelie Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Joda, men jeg tenkte hvis dere virkelig vil komme, saa er det greit aa bade ogsaa, og virkelig nyte varmt og godt vaer :-) Synes jeg ser et helt fly med dolere ned til deg... Det er nok bare en drøm skal du se. Men nå ble jeg virkelig misunnelig når jeg skjønner at du bor nær kysten også. Selv om jeg forstår det har flere sider, og at man vil savne Norge og livet og vennene her, osv. 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Synes jeg ser et helt fly med dolere ned til deg... Det er nok bare en drøm skal du se. Men nå ble jeg virkelig misunnelig når jeg skjønner at du bor nær kysten også. Selv om jeg forstår det har flere sider, og at man vil savne Norge og livet og vennene her, osv. Da jeg flytta hit, var alt som en droem. Ogsaa det at vi bor en halvtimes kjoeretur unna havet og hvite strender! Men naar man bor her, blir man fort vant til alt dette, og selv om det er herlig aa bade og sole seg, saa blir du fort lei av all sanda som sniker seg inn _overalt_... Ogsaa varmen blir du lei av, mildt sagt...! Hvis noen bestemmer seg virkelig for aa komme nedover hit, saa ville jeg gjerne vaert med paa et dol-treff /fest!! Men kanskje er det en fordel aa kjenne hverandre bittelitt bedre? :-) Om ikke, saa kan jeg moete opp paa flyplassen i Alicante med et stort skilt: " DOL- gjengen" eller noe saant, hehe ;-) 0 Siter
Jølsen Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Hvor da? Jeg blir med hvis det er i Oslo. 0 Siter
Jølsen Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 For endel år siden, rundt 2000 så var det flere fester her inne, altså ikke her inne da, hehe, men det ble arrangert fester i Oslo området. Det var en god del på disse festene så det er kanskje ikke helt umulig å få til. Nå vil nok ikke jeg møte opp, så du får klare alle damene uten meg, dessverre for meg, selvsagt:-) Du kommer nesten til å bli den eneste hanen i kurven:-) For noe tull. Det er da flere kvinnfolk her inne som antagelig er smellfeite og har haka full av skjegg. Tror du ikke det da? 0 Siter
pekkaline Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Æ au, fra å me sommeren Skal du bli sørlending? Eller er du kanskje ? 0 Siter
villbringebær Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Skal du bli sørlending? Eller er du kanskje ? Æ æ ei sørlandsjenta som ikkje har bodd på sørlandet på mange år Å nå ska æ flytte tebage te hjembygda! 0 Siter
pekkaline Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Æ æ ei sørlandsjenta som ikkje har bodd på sørlandet på mange år Å nå ska æ flytte tebage te hjembygda! Så deilig da Ja da må vi få en fin sørlands sommer igjen 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 [quote name=Shira )' timestamp='1201947635' post='3796177] Noe slikt som Dol-fest hadde jeg bare turt om du var med og holdt meg i hånda ;o) Men det kan jeg godt gjøre. 0 Siter
Gjest WC er praktisk Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Hvem er DO-LENE? Har hun diare? 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Men det kan jeg godt gjøre. Bra! Øh, så må jeg ha vin på forhånd ;o) 0 Siter
mrxx Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 For noe tull. Det er da flere kvinnfolk her inne som antagelig er smellfeite og har haka full av skjegg. Tror du ikke det da? Hehe, du får be dem barbere seg før de kommer. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Hvem er DO-LENE? Har hun diare? Nei ho har ikkje diare, så vidt meg bekjent. DO LENE er selvfølgelig ho som "sang" i Aqua, Lene Nystrøm. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Så deilig da Ja da må vi få en fin sørlands sommer igjen Ja, hvor har dere egentlig gjort av sommeren deres de siste par årene? *snurt* 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 For noe tull. Det er da flere kvinnfolk her inne som antagelig er smellfeite og har haka full av skjegg. Tror du ikke det da? Usj da... Skal si du har høye tanker om oss.. ;0) 0 Siter
pekkaline Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Ja, hvor har dere egentlig gjort av sommeren deres de siste par årene? *snurt* Værgudene har nok misforstått oss Jeg vet at det kan i allefall ikke bli våtere enn det var i fjor, det skal godt gjøres. Det ble altfor lite grilling og bading OG soling sist sommer, så sola får vi igjen med renter, tror du ikke? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Værgudene har nok misforstått oss Jeg vet at det kan i allefall ikke bli våtere enn det var i fjor, det skal godt gjøres. Det ble altfor lite grilling og bading OG soling sist sommer, så sola får vi igjen med renter, tror du ikke? Ja, er optimist, og planlegger (igjen) Norgesferie, med øl på svaberg, måkeskrik og båtturer i bikini, om ikke så friskt, så i hvertfall sterkt, i minnet ) Og morgenkaffe utendørs, mens man hører på nitimen og solen allerede varmer i ryggen, man tenker at dagen i dag kanskje blir enda varmere enn den i går, og planlegger så smått på hva man skal legge i kjølebagen .... 0 Siter
Jølsen Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Hehe, du får be dem barbere seg før de kommer. Det hadde vært en fordel ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.