Jølsen Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Usj da... Skal si du har høye tanker om oss.. ;0) Men det var ikke deg jeg mente. Du er da temmelig pen. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Men det var ikke deg jeg mente. Du er da temmelig pen. He,he, tenk om jeg er den mest hårete av dem alle! ;0) 0 Siter
villbringebær Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Så deilig da Ja da må vi få en fin sørlands sommer igjen Amen til det!! Forrige sørlandssommer var ikke mye å skryte av... Så jeg bestiller herved en herlig sørlandssommer me ræge å hvitvin å krabbe å sjølukt!! 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Da ser det ut til at du er borte når jeg er barnefri. Men vi bytter stadig vekk etter som det passer så send en mail du Ja det skal jeg. Vi må vel greie å finne en tid som passer oss begge etterhvert:) 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Ville han ikke treffe meg? Dårlig He he, jo det tror jeg nok, men hele Dol-gjengen hadde vel blitt litt for voldsomt tror jeg;o) Hadde nok vært for feig til det jeg også når det kommer til stykket:) Man vet jo aldri om naboen plutselig kan dukke opp:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.