Gå til innhold

Hvilket klesplagg kjøpte du sist?

Anbefalte innlegg

Gjest god helg
Skrevet

Og når?

Jeg kjøpte en genser i begynnelsen av januar, og før det husker jeg ikke sist jeg kjøpte noe til meg selv.

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

5

• Dorthe

4

• AneM1365380603

4

• Lillemus

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Artig at du spurte om det,har nemlig ett nyttårs forsett,og det er å ikke kjøpe meg ett eneste klesplagg i hele 2008,gubben bare ler og rister på hodet,han sier han kjenner meg.

Hele januar er gått og jeg har ikke kjøpt meg noe ennå.

Vel kjøpte endel i desember da,endel fine selskaps topper,tre stk.på vivikes.

Skrevet

Artig at du spurte om det,har nemlig ett nyttårs forsett,og det er å ikke kjøpe meg ett eneste klesplagg i hele 2008,gubben bare ler og rister på hodet,han sier han kjenner meg.

Hele januar er gått og jeg har ikke kjøpt meg noe ennå.

Vel kjøpte endel i desember da,endel fine selskaps topper,tre stk.på vivikes.

Til barna har jeg selvsagt kjøpt noe,de er ikke med i prosjektet mitt,de trenger stadig noe nytt,skal begrense det da.

Trodde i førsten du mente oss jeg da.

Gjest god helg
Skrevet

Til barna har jeg selvsagt kjøpt noe,de er ikke med i prosjektet mitt,de trenger stadig noe nytt,skal begrense det da.

Trodde i førsten du mente oss jeg da.

Du bestemmer selv hva du vil svare. :-)

Aliza1365380759
Skrevet

Et par skikkelig fine og lange knall-lilla sokker! :D

Skrevet

Jeg shoppet i går! (bombe...;0)

Ble et skjørt,en singlet og en topp.

Og da var det vel en hel uke siden sist!!!!! ;0)

Skrevet

Jeg kjøpte meg noen topper på salg på Lindex i uka som gikk. Men jeg kjøper omtrent aldri klær, så min samvittighet er ren :o)

Skrevet

Jeg kjøpte meg noen topper på salg på Lindex i uka som gikk. Men jeg kjøper omtrent aldri klær, så min samvittighet er ren :o)

"Men jeg kjøper omtrent aldri klær, så min samvittighet er ren"

Da må min være som svarte natta... ;0)

Skrevet

"Men jeg kjøper omtrent aldri klær, så min samvittighet er ren"

Da må min være som svarte natta... ;0)

Hihi :o) Hadde jeg hatt bedre råd hadde jeg nok shoppet mer jeg også, syns alltid det er stas med nye ting. Men vi har nettopp kjøpt nytt hus, så pengene flyr om dagen...

Skrevet

Hihi :o) Hadde jeg hatt bedre råd hadde jeg nok shoppet mer jeg også, syns alltid det er stas med nye ting. Men vi har nettopp kjøpt nytt hus, så pengene flyr om dagen...

Har ikke god råd her heller..Men det er disse kuppene.. ;0)

AneM1365380603
Skrevet

Det er ca en uke siden jeg kjøpte klær sist. En topp, en tunika og en svart dongeribukse som er kort i livet. Tenkte bare å teste noe annet enn Levis. Nå ønsker jeg meg en mørk blå dongeribukse i omtrent samme stil som den svarte. Kjekt med annen type bukse etter så mange år med Levis.

AneM1365380603
Skrevet

Har ikke god råd her heller..Men det er disse kuppene.. ;0)

Ja, sant. Du sparer jo en haug med penger på å shoppe på tilbud. Pengene du sparer gjør at du kan kjøpe enda mer ;)

Skrevet

Jeg kjøpte et nydelig skjørt og overdel i går på Noah Noah.

Det er altfor mye tilbud om dagen og det er farlig å bo midt i byens handlegate ;)

Skrevet

Eg kjøpte ei mørk brun fløyelsesbukse, ei brun tøybukse, en brun hettegenser, ei brun t-skjorte, 3 pack strømper, 2 pack boxer, alt på HM og det kosta ca. 1000 lappen tilsammen.

Det var i november/december i fjor.

Men så slo eg til like før jul med ett par Echo sko til 1400.- !

Skrevet

Ja, sant. Du sparer jo en haug med penger på å shoppe på tilbud. Pengene du sparer gjør at du kan kjøpe enda mer ;)

Akurat! *LOL*

Vi kvinner er aller best på å unskylde våre kjøp!

Aliza1365380759
Skrevet

Et par skikkelig fine og lange knall-lilla sokker! :D

Glemte å si når - det er et par uker siden.

Skrevet

Jeg kjøpte et nydelig skjørt og overdel i går på Noah Noah.

Det er altfor mye tilbud om dagen og det er farlig å bo midt i byens handlegate ;)

Ååå, der har de mye fint! Digger den butikken, særlig når det er salg:-)

Skrevet

Kjøpte meg sports-bh i ull fra Devold i går. :o)

Skrevet

Kjøpte meg sports-bh i ull fra Devold i går. :o)

Kjøpte meg nettopp en treningsdress-ting. Snart skal jeg bli med på den tråden din. Du skaper en god motivasjonsfaktor:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...