Gå til innhold

Hvilket klesplagg kjøpte du sist?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte meg nettopp en treningsdress-ting. Snart skal jeg bli med på den tråden din. Du skaper en god motivasjonsfaktor:-)

Så gøy! ;o)))

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

5

• Dorthe

4

• AneM1365380603

4

• Lillemus

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

AneM1365380603
Skrevet

Så gøy! ;o)))

Min skritteller har blinkende batteri og nekter å telle mer. Den er stoppet på ca 2800 steg. Hvordan skal jeg motivere meg til å trene nå....

Gjest solstice
Skrevet

To bukser på salg til jentungen, på H&M :)

Til meg selv var det sist en BH på Netty.

villbringebær
Skrevet

Det husker jeg ikke en gang... det er noen mnd.sida jeg kjøpte klær til meg selv :)

villbringebær
Skrevet

Men til lillegutt kjøpte jeg ny vinterjakke på salg i midten av januar da! :)

Skrevet

Jeg hadde meg en runde alene på kjøesenteret for et par uker siden, og da fant jeg følgende ting på salg:

1 brun BH

1 svart BH med løse stropper

1 svart BH med sånn "halterneck"????

2 par tynne ullsokker

1 pentopp i brunt og noe gylle pynt, med stropper

1 veldig penbluse i svart og turkis

1 bluse/tunika kanskje, i lilla med masse glasspynt på "diamanter"

En hverdagsgenser, tynn bomull i rødt m/ hvit kant

En sort dongeribukse

Var en tur der i dag også, sammen med ungene. Da fant jeg brune penkjoler på Røff og Tøff til jentene + en bluse til hun eldste. Var i 7 tøybutikker for å få tak i en mørk (svart eller grå) penskjorte til eldstemann, men det fantes ikke!!!!!!!!!!!!! GRRRRR!

Skrevet

Min skritteller har blinkende batteri og nekter å telle mer. Den er stoppet på ca 2800 steg. Hvordan skal jeg motivere meg til å trene nå....

Stikk innom apoteket i morra og kjøp nytt batteri. :o)

Skrevet

Ååå, der har de mye fint! Digger den butikken, særlig når det er salg:-)

Særlig når det er 70% ;o)

Skrevet

Jeg kjøpte dongrybukser til begge guttene, og en genser til jenta mi for en drøy uke siden.

Til meg selv................................................................................................................................................................................................hm.......................................................jo, Bh, to stk :) En sort og en hvit. Jeg handlet også tre topper og ei bukse rett før jul. Søren, glemte at jeg kjøpte kjole for to uker siden :)

Jeg har blitt flinkere til å kjøpe til meg selv også nå, tidligere kunne jeg typisk nok komme hjem bare med klær til mann og barn når jeg skulle ha klær selv.

AneM1365380603
Skrevet

Stikk innom apoteket i morra og kjøp nytt batteri. :o)

Håper mannen min får tid til det. Han skal på dugnad i morgen, og selv må jeg være hjemme med syke unger.

Skrevet

Eg kjøpte ei mørk brun fløyelsesbukse, ei brun tøybukse, en brun hettegenser, ei brun t-skjorte, 3 pack strømper, 2 pack boxer, alt på HM og det kosta ca. 1000 lappen tilsammen.

Det var i november/december i fjor.

Men så slo eg til like før jul med ett par Echo sko til 1400.- !

Du slo riktig på stortromma du altså :) Er du fornøyd med skoene?

Skrevet

Du slo riktig på stortromma du altså :) Er du fornøyd med skoene?

Ja, eg er faktisk veldig godt fornøyd med skoa.

Det er mitt første par med Echo sko, eg har alltid trodd de var "oppskrytt" og dessuten så syns eg de såg litt "gubbete" ut.

Men det blir garantert ikkje mitt siste par.

Ps! Eg fikk 20% rabatt..:)

Skrevet

Jeg kjøpte ei billig bukse på salg like etter nyttår.

Skrevet

det jeg kjøpte sist var et par pen bluser,sort og hvit, en vest en pen svart bukse og noen sko.alt skulle jeg bruke på julebord,men endte som alltid opp med å gå med noe _helt_ annet. hehe

siden har jeg ikke handler noen klær,da jeg er i mangel av sånne blanke,runde penge greier. men i februar kommer lønna for all tort og svie igjen, og da skal det handles. ;-)

Gjest Angela26
Skrevet

Jeg kjoepte en bukse og noen gensere paa salg i januar! Ellers har jeg nettopp kjoept meg et par stilige solbriller, men det er jo ikke et klesplagg da...

Skrevet

Ja, eg er faktisk veldig godt fornøyd med skoa.

Det er mitt første par med Echo sko, eg har alltid trodd de var "oppskrytt" og dessuten så syns eg de såg litt "gubbete" ut.

Men det blir garantert ikkje mitt siste par.

Ps! Eg fikk 20% rabatt..:)

De er faktisk ganske slitesterke. Nesten så man setter dem bort etter noen år for å fornye seg :) Godt kjøp :)

Skrevet

Jeg hadde meg en runde alene på kjøesenteret for et par uker siden, og da fant jeg følgende ting på salg:

1 brun BH

1 svart BH med løse stropper

1 svart BH med sånn "halterneck"????

2 par tynne ullsokker

1 pentopp i brunt og noe gylle pynt, med stropper

1 veldig penbluse i svart og turkis

1 bluse/tunika kanskje, i lilla med masse glasspynt på "diamanter"

En hverdagsgenser, tynn bomull i rødt m/ hvit kant

En sort dongeribukse

Var en tur der i dag også, sammen med ungene. Da fant jeg brune penkjoler på Røff og Tøff til jentene + en bluse til hun eldste. Var i 7 tøybutikker for å få tak i en mørk (svart eller grå) penskjorte til eldstemann, men det fantes ikke!!!!!!!!!!!!! GRRRRR!

''Var i 7 tøybutikker for å få tak i en mørk (svart eller grå) penskjorte til eldstemann, men det fantes ikke!!!!!!!!!!!!! GRRRRR''

Er det til begravelsen? Den kan jo være hvit eller alle salgs farger den? Skal holde øyene oppe for deg.

Skrevet

''Var i 7 tøybutikker for å få tak i en mørk (svart eller grå) penskjorte til eldstemann, men det fantes ikke!!!!!!!!!!!!! GRRRRR''

Er det til begravelsen? Den kan jo være hvit eller alle salgs farger den? Skal holde øyene oppe for deg.

Ja, til begravelsen. Han har ei turkis skjorte, og ei hvit med tynne blå striper med tilhørende grå vest. Han kan bruke en av dem, men nå har jeg snakket med mor til en gutt i klassen hans, og han har ei svart skjorte, litt røff, men som sikkert kan brukes.

Tenk - vi var på H&M, Røff& Tøff, Kapp Ahl, Cubus, Lindex og Obs - uten å finne ei eneste skjorte, med unntak av ei grå på H&M som hadde piggtrådmønster...og det kan han ikke ha i en begravelse :-(

Fant fine brune kjoler til jentene på Røff & Tøf. Der hadde de masse til halv pris :-)

Kåre Kruttlapp
Skrevet

En rød V genser og en rødstripete skjorte + en sort bukse som passet til rumpen min! På salg dahh.

Skrevet

Har nettopp bestilt masse vårmote til sydenturen, en bikini,2 shortser,1 bukse og 3 topper tilsammen 1700 kroner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...