Gå til innhold

Hvilket klesplagg kjøpte du sist?

Anbefalte innlegg

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Jeg shoppet i går! (bombe...;0)

Ble et skjørt,en singlet og en topp.

Og da var det vel en hel uke siden sist!!!!! ;0)

Er rimelig sikker på at du ble temmelig fornøyd og sensuell i det nye antrekket gitt!

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

5

• Dorthe

4

• AneM1365380603

4

• Lillemus

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

''Var i 7 tøybutikker for å få tak i en mørk (svart eller grå) penskjorte til eldstemann, men det fantes ikke!!!!!!!!!!!!! GRRRRR''

Er det til begravelsen? Den kan jo være hvit eller alle salgs farger den? Skal holde øyene oppe for deg.

Jeg tror minstemann har hatt hvit skjorte og brun genser og brune bukser i alle begravelsene han har vært i. Du trenger egentlig ikke å bekymre deg for hva han har på seg for ingen legger merke til det likevel.

Skrevet

Er rimelig sikker på at du ble temmelig fornøyd og sensuell i det nye antrekket gitt!

Sensuell vet jeg nå ikke, men fornøyd ble jeg! :0)

Skrevet

Det siste jeg kjøpte til meg selv var en bukse ("slacks) og en brun hettejakke (fløyelaktig). Jeg husker ikke hvor.

Det siste jeg kjøpte generelt var en haug med pysjamaser til Squishy og ny jakke til samboeren, som gikk og frøys i tynn høstjakke. Jeg kjøpte også en genser til han. Begge deler på salg hos Cubus. Han ble veldig glad.

Morning Glory
Skrevet

Det siste jeg kjøpte til meg selv var en bukse ("slacks) og en brun hettejakke (fløyelaktig). Jeg husker ikke hvor.

Det siste jeg kjøpte generelt var en haug med pysjamaser til Squishy og ny jakke til samboeren, som gikk og frøys i tynn høstjakke. Jeg kjøpte også en genser til han. Begge deler på salg hos Cubus. Han ble veldig glad.

Så søt du er :)

Skrevet

Så søt du er :)

Nåvel, jeg brukte hans kort til å betale ;)

Skrevet

Ja, til begravelsen. Han har ei turkis skjorte, og ei hvit med tynne blå striper med tilhørende grå vest. Han kan bruke en av dem, men nå har jeg snakket med mor til en gutt i klassen hans, og han har ei svart skjorte, litt røff, men som sikkert kan brukes.

Tenk - vi var på H&M, Røff& Tøff, Kapp Ahl, Cubus, Lindex og Obs - uten å finne ei eneste skjorte, med unntak av ei grå på H&M som hadde piggtrådmønster...og det kan han ikke ha i en begravelse :-(

Fant fine brune kjoler til jentene på Røff & Tøf. Der hadde de masse til halv pris :-)

Det er ok å låne , og du kan bruke den stripete du har. Det ordner seg nok.

Skrevet

For en drøy uke siden kjøpte jeg en skjorte på salg. Dette er den eneste skjorta jeg har:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...