Gjest noen som har prøvd dette her? Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Jeg vil registrere meg hos kappahl, men har ikke skriver til å få ut en lapp på 25% på en valgfri vare. Hvordan gjør jeg dette? Blir det annerledes om jeg setter opp min mobilnummer? 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Hva mener du? Er det coop-medlemsskap som gir rabatten, eller er det en reklamekampanje kun for KappAhl? Er det en reklamekampanje, så får du rabatten kun ved å medbringe rabattseddelen, fordi rabatten kun skal gjelde èn gang pr kunde. 0 Siter
ringerikskringla Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 jeg handler mye på kapp ahl og er medlem. Du kan gå til butikken og spørre.Du sender vel ett kodeord tror jeg til ett nummer på sms.Da får du en melding tilbake og viser det til de i butikken og du får 25 % på ett valgfritt plagg.Når de har spesielle tilbud så får du en sms med opplysninger om dette. Gå i nærmeste butikk og du kan ordne det når du står der.Har du coop kort får du jo noen prosent igjen på det også 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.