Gå til innhold

kappahl og velkomsttilbud

Gjest noen som har prøvd dette her?

Anbefalte innlegg

Gjest noen som har prøvd dette her?
Skrevet

Jeg vil registrere meg hos kappahl, men har ikke skriver til å få ut en lapp på 25% på en valgfri vare. Hvordan gjør jeg dette? Blir det annerledes om jeg setter opp min mobilnummer?

Skrevet

Hva mener du? Er det coop-medlemsskap som gir rabatten, eller er det en reklamekampanje kun for KappAhl? Er det en reklamekampanje, så får du rabatten kun ved å medbringe rabattseddelen, fordi rabatten kun skal gjelde èn gang pr kunde.

ringerikskringla
Skrevet

jeg handler mye på kapp ahl og er medlem. Du kan gå til butikken og spørre.Du sender vel ett kodeord tror jeg til ett nummer på sms.Da får du en melding tilbake og viser det til de i butikken og du får 25 % på ett valgfritt plagg.Når de har spesielle tilbud så får du en sms med opplysninger om dette. Gå i nærmeste butikk og du kan ordne det når du står der.Har du coop kort får du jo noen prosent igjen på det også

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...