Liliaceae Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Var i Oslo i går og må si det var pyton å kjøre hjem. Det regnet tett med store våte filler, samtidig som det var masse slaps og glatt føre. Ble bra først et stykke utenfor Oslo. Tenkte meg faktisk innover nå også, men vet ikke om jeg orker å kjøre hvis det er like ille som i går kveld..... Noen som vet hvordan snøen legger seg på veiene der inne nå? Er det ok å kjøre, eller er det småglatt? Jeg skal kjøre en del småveier forå komme dit jeg skal.. Ikke bekymret over hovedveiene, for der er det sikkert/strødd/måkt. Uff, ja jeg er skikkelig pyse når det gjelder å kjøre bil :-( 0 Siter
Morning Glory Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Brøytebilene har holdt på for fullt i hele natt *arg*, så jeg går ut ifra at det er greit nå Det har sluttet å sne, men jeg har ikke gått ut ennå, så jeg vet faktisk ikke om det er glatt. Men som sagt: De har holdt på i hele natt. 0 Siter
GoodTimes Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Brøytebilene har holdt på for fullt i hele natt *arg*, så jeg går ut ifra at det er greit nå Det har sluttet å sne, men jeg har ikke gått ut ennå, så jeg vet faktisk ikke om det er glatt. Men som sagt: De har holdt på i hele natt. Vi bor midt i en litt bratt bakke 20 min. fra sentrum og her har bilene bråbremset så vi våkna av det - de gjør det ennå. Lange hviiin-freees-lyder. Det snør litt nå, og jeg tenker meg IKKE ut etter å ha blitt våt på beina av slaps til midt på ankelen to ganger i går, OGSÅ i krysset utenfor Tinghuset, så det er ikke drittføre bare i utkantOslo. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.