Gå til innhold

Er du Coop-medlem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jeg. 3450 kr inn på kontoen er gode penger. Det skal sies at vi pusset opp i fjor, og en god del byggevarer ble kjøpt på Coop Obs Bygg. Kun èn gang er det gjort uttak på Coopkontoen, i løpet av 11 år. Kjekt med litt penger i bakhånd, særlig når jeg sitter her og hører på tørketrommelen som sikkert synger på siste verset... :I

Hva bruker dere disse pengene til? Ferie? Møbler? Det store sluket?

Skrevet

Jeg har i overkant av 1300,- (eller var 1700?) på kontoen så jeg i går. Har gjort ett uttak for noen år siden, ellers er det en konto jeg aldri husker. Vet ikke engang hvor banken har kontor lenger. Men greit å vite at pengene er der om det skulle bli helt krise, skjønt da har jeg andre konti å ta av. :o)

Skrevet

Jeg har i overkant av 1300,- (eller var 1700?) på kontoen så jeg i går. Har gjort ett uttak for noen år siden, ellers er det en konto jeg aldri husker. Vet ikke engang hvor banken har kontor lenger. Men greit å vite at pengene er der om det skulle bli helt krise, skjønt da har jeg andre konti å ta av. :o)

Infoskranken på City Syd er banken din :) Fikk en utskrift på 15 laken her. Ok det :)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1201952897' post='3796213]

Infoskranken på City Syd er banken din :) Fikk en utskrift på 15 laken her. Ok det :)

Ah. Er så og si aldri på City Syd jeg.

Skrevet

Ah. Er så og si aldri på City Syd jeg.

City Lade har også skranke med pæng.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1201953157' post='3796219]

City Lade har også skranke med pæng.

På City Lade er jeg enda sjeldnere (= aldri), liker meg bare ikke der.

Skrevet

På City Lade er jeg enda sjeldnere (= aldri), liker meg bare ikke der.

Jeg gjør all matvarehandel der, og det meste av sportsinnkjøp også. Det er så kjekt, jeg parkerer inne i garasjen, og går tørrskodd til og fra bilen. Det er så kjedelig med 30 kilo varer og hålkeføre. :)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1201952897' post='3796213]

Hva skal du med hele 15 laken da?

Eg er medlem av Coop (nyinnmeldt i fjor høst) og har kr.429,95.- tilgode.

Skrevet

Hva skal du med hele 15 laken da?

Eg er medlem av Coop (nyinnmeldt i fjor høst) og har kr.429,95.- tilgode.

:)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jada, er Coop-medlem. Har noe over 4000 kroner på konto der, og jeg er flink til å bruke medlemskortet. Men mitt lokale Coop hadde frem til nyttår kun 1% kjøpsutbytte, så de 4000 kronene er samlet opp over en del år.

Skrevet

Hvordan finner jeg ut av dette?

Saldoen på kontoen mener du? Jeg har akkurat fått tilsendt årsoppgaven fra i fjor, den lå inne i folderen med medlemstilbudene som kom tidligere i uka, der sto saldoen.

Ellers kan du bare kontakte skranken på City Syd el. City Lade om du bor i Trondheim. Ellers spør du bare på din lokale Coop-butikk hvor du får vite det. Evt. sjekker på nettsidene om ditt lag oppgir saldo på nettet.

Gjest Elextra
Skrevet

Nei, det er jeg ikke, og handler svært sjelden på Coop-butikker, så det ser jeg ingen vits i.

Skrevet

Ja,vi er coop medlem.

Tok ut et par tusen i fjor, da var vi i "nød".. ;0)

Skrevet

Ja. Tror det stod et par tusen der nå. Bedre at jeg får disse pengene enn at butikken beholder dem. Dessuten er det enkelte gode tilbud for medlemmer.

Bruker ikke pengene til noe spesielt.

Skrevet

Jeg har en sum til gode der, men jeg vet ikke hvordan jeg får ut pengene? Hva gjør dere?

Skrevet

Jeg har en sum til gode der, men jeg vet ikke hvordan jeg får ut pengene? Hva gjør dere?

Tar de ut i informasjonen på OBS.

Skrevet

Jepp, er medlem. Tar gjerne ut litt penger når jeg skal på ferie :)

Skrevet

Jepp!

Bruker det kun når jeg fyller bensin nå for tiden, men brukte det flittig på Obs Bygg mens vi pusset opp. Opparbeidet en pen liten saldo i den perioden!

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...