Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har klart å fortelle om alle de merkelige tankene jeg har hatt i det siste, svart ærlig på alle spørsmål som er blitt stilt, ikke vært så unnvikende som jeg pleier å være når noe er vanskelig å snakke om, har kommet med ting jeg tror kan ha betydning uten å bli stilt et konkret spørsmål om det. Jeg har klart å si at jeg ikke synes den behandlingen jeg har fått før jeg ble innlagt har hatt noen særlig effekt. Har fortalt at jeg har prøvd å ta opp disse tingene som toppet seg nå også har vært der tidligere, og at jeg har prøvd å ta det opp med behandleren min. Uten at jeg er blitt hørt/tatt på alvor. Svaret jeg har fått er at det er "helt normalt, noe alle opplever". Psykiateren der jeg er innlagt mener jeg har/har hatt en psykose, og har gitt meg antipsykotiske medsiner. Så det er slett ikke normalt.

I tillegg til alt dette har jeg klart å si at jeg trenger en samtale, og bedt om å få snakke med noen.

Har jeg vært flink?

Skrevet

Det er veldig bra, Orio!! :-)

Hyggelig at du kommer innom og forteller hvordan det går .

Skrevet

Merker du noen forskjell etter at du begynte på AP ?

Skrevet

Ja, det har du vært.

Lykke til!

mvh

Ikke verst for en pyse, er det vel?

Skrevet

Dette var hyggelig å høre, Orio :-)

Jeg er veldig overrasket over meg selv, ser på meg selv som verdens største pyse så hadde aldri trodd jeg skulle klare det. Men noe var jeg jo nødt til å gjøre. Skal ting fortsette som før skal det i alle fall ikke være fordi jeg ikke har forsøkt å gjøre noe med det.

Skrevet

Veldig!! Høres ut som om du tar noen kjempeskritt nå!

Kjempeskritt? Jeg synes det går kjempesakte, dette her. Vet ikke når jeg kommer hjem eller noe. Tar visst lenger tid enn jeg hadde trodd på forhånd.

Skrevet

Ikke verst for en pyse, er det vel?

Ærlighet varer lengst, vet du...:)

Skrevet

Merker du noen forskjell etter at du begynte på AP ?

Ja, merker tydelig forskjell. Men har litt problemer med å godta at jeg trenger AP, så har mest lyst til å slutte. Men det at de virker er et ganske godt argument for å fortsette.

Skrevet

Det er veldig bra, Orio!! :-)

Hyggelig at du kommer innom og forteller hvordan det går .

Takk for det.

Må selvfølgelig innom iblant og sjekke hva dere driver med når jeg ikke passer på. Leser litt, men orker ikke svare på så mye for tiden.

Skrevet

Ærlighet varer lengst, vet du...:)

Ærlighet skal visst være veldig bra. :- )

Gjest annet nick
Skrevet

Ja nå har du jammen vært skikkelig flink orio :-)

Lykke til videre!!

Skrevet

Kjempeskritt? Jeg synes det går kjempesakte, dette her. Vet ikke når jeg kommer hjem eller noe. Tar visst lenger tid enn jeg hadde trodd på forhånd.

Det gjør det alltid. Ja, jeg synes kjempeskritt. Å være åpen og ærlig som du har vært nå krever mot, ble så glad når jeg leste! :)

Skrevet

Ja, merker tydelig forskjell. Men har litt problemer med å godta at jeg trenger AP, så har mest lyst til å slutte. Men det at de virker er et ganske godt argument for å fortsette.

Så bra. Ønsker deg lykke til videre!

Gjest fnugget
Skrevet

Kjære Orio: Du har vært flink!! :o)

Godt å høre at det går fremover.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...