Gå til innhold

FU:hva slags bh-størrelse har dolerinnnene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

75E eller 80DD.

Ikke mulig med noe H&M handling her, men jeg kjøper mye på ebay.

Kan jeg spørre om hvilke merker du kjøper på ebay? Bruker samme størrelse som deg. Har handlet mye på ebay, men aldri BH'er.

Skrevet

Kan jeg spørre om hvilke merker du kjøper på ebay? Bruker samme størrelse som deg. Har handlet mye på ebay, men aldri BH'er.

For det meste Freya.

Skrevet

80 C.

Brukte 85 B i alle år, frem til i fjor, da jeg ble målt i en undertøybutikk, og 80C passer meg best :-)

Mellom de to siste svangerskapene, skrumpet begge puppene inn, og jeg kjøpte mitt livs først a-cup! Brukte det i en periode til jeg ble gravid igjen.

Skrevet

70DD, ammer da. Kjøpte akkurat bikini på LaLina, da endte jeg på 65F.

Og som for Atene er vanligvis ebay løsningen, der får jeg ting som passer til halvparten av hva jeg må betale i butikk :P Min størrelse er ikke akkurat dagligvare...

Skrevet

75c eller 70d, alt ettersom. Brukte videre rundt før, men har lrt at de skal sitte ganske så stramt, så da så.

;-)

Skrevet

Heter moren din Dagros?

dra til helvete

hvilken jævla rett har du til å oppføre deg som en kvalm faens drittsekk fordi om jeg har litt større pupper enn morra di??

SJALU FAENS DRITT

Skrevet

dra til helvete

hvilken jævla rett har du til å oppføre deg som en kvalm faens drittsekk fordi om jeg har litt større pupper enn morra di??

SJALU FAENS DRITT

Ha ha :-)

Gjest Angela26
Skrevet

Hehe, det er bare vanskelig aa svare! Jeg har brukt baade C og D cup, men med forskjellige str. rundt. Alt fra 80-90....

Jeg har bare ikke klart aa finne The Perfect One!

Jeg er egentlig en C-cup, men har opplevd at D-cup passer ogsaa. Tidligere brukte jeg 75B, men det var foer jeg la inn silicon.

Grunnen til at du ikke finner the perfect one, er at butikkene aldri har størrelser for oss som er annet enn 75 b og c og slik.

Hvis du kan gå opp til 90 C, og var en 75 B, er du nok fremdeles 75 rundt. Du har jo ikke silikon rundt ryggen. (om du ikke har lagt på deg litt også).

Dvs du er kanskje en 75 F nå.

90 C,tilsvarer 85 D, som tilsvarer 80 E, som tilsvarer 75 F

Men da må du på la lina eller la senza og slike butikker

evt bestille fra nett

Okey...*groenn* ...Men er disse butikkene i Spania? De hoertes spanske ut.

Skrevet

Okey...*groenn* ...Men er disse butikkene i Spania? De hoertes spanske ut.

oslo

Skrevet

Ha ha :-)

Latterlig med sånne sjalu folk som deg.

Spis en brødskive eller to så kanskje du greier få litt pupper du og.

Skrevet

Jøss, var mora di ku?

Var mora di kakerlakk?

Skrevet

Latterlig med sånne sjalu folk som deg.

Spis en brødskive eller to så kanskje du greier få litt pupper du og.

Det tror jeg hadde sett ganske merkelig ut, men jeg spiser brødskiver uansett da.

Skrevet

Det tror jeg hadde sett ganske merkelig ut, men jeg spiser brødskiver uansett da.

Var mora di en snegle?

Skrevet

85c/d Skulle veldig ønske at jeg hadde 70 b eller noe deromkring.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...