Jølsen Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Ikke på meg selv da, men på flisene, fordi jeg ikke hadde noe annet. Hva kan jeg kjøpe for at misfarget belegg skal fjernes helt? Jeg gidder ikke jobbe hardt for noe, så det må være noe man kan spraye på og skylle av med varmt vann. Visste dere at hvis man har brent fast noe, så kan man bruke kokende cola, så forsvinner alt? 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Jeg bruker "Lejia" som er klorin, og skurer lett med en svamp. Ellers synes jeg Cillit Bang er bra ogsaa! 0 Siter
Jølsen Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Skrevet 2. februar 2008 Jeg bruker "Lejia" som er klorin, og skurer lett med en svamp. Ellers synes jeg Cillit Bang er bra ogsaa! Men jeg gidder ikke skure i dusjen. Finnes det ikke noe Mr Muscle Shower eller noe, som man bare kan spraye på, la virke og skylle av? 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Men jeg gidder ikke skure i dusjen. Finnes det ikke noe Mr Muscle Shower eller noe, som man bare kan spraye på, la virke og skylle av? Har ikke peiling jeg altsaa..... 0 Siter
flowy Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Hvis belegget er skikkelig inngrodd, så må du nok skrubbe litt. Jeg har hatt stor suksess med Ajax Double Power. Måtte skrubbe litt første gangen, men hvis du tar det jevne mellomrom trengs ikke skrubbing. :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Men jeg gidder ikke skure i dusjen. Finnes det ikke noe Mr Muscle Shower eller noe, som man bare kan spraye på, la virke og skylle av? Det er bare på reklamen at spraysåpen fungerer slik. 0 Siter
Jølsen Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Skrevet 2. februar 2008 Det er bare på reklamen at spraysåpen fungerer slik. Du tar feil. Belegget ble borte da jeg skyla med varmt vann i dusjen. 0 Siter
Jølsen Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Skrevet 2. februar 2008 Hvis belegget er skikkelig inngrodd, så må du nok skrubbe litt. Jeg har hatt stor suksess med Ajax Double Power. Måtte skrubbe litt første gangen, men hvis du tar det jevne mellomrom trengs ikke skrubbing. :-) Jeg var faktisk og kjøpte den i stad. Den fungerer! Trengte ikke skrubbe, bare spraya på godt overalt, lot det virke en stund, og spyla alt bort med varmt vann! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Du tar feil. Belegget ble borte da jeg skyla med varmt vann i dusjen. Ok, da satt ikke skitten så godt, da :-) 0 Siter
Jølsen Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Skrevet 2. februar 2008 Ok, da satt ikke skitten så godt, da :-) Jo, skitten satt veldig godt. Det var et par steder som var ganske ille, som jeg ikke har nådd til før. Den Ajax Double Action funka veldig bra. Anbefales. 0 Siter
Speak Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Noe av det enkleste og mest effektive er oppvaskmaskinsåpe. Bruk en tom sjampooflase e.l. og rist såpe + vann og spy på. Du må nok jobbe litt med det etterpå. Bruk f.eks. en microfiberklut og tørk av. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Noe av det enkleste og mest effektive er oppvaskmaskinsåpe. Bruk en tom sjampooflase e.l. og rist såpe + vann og spy på. Du må nok jobbe litt med det etterpå. Bruk f.eks. en microfiberklut og tørk av. ''Bruk en tom sjampooflase e.l. og rist såpe + vann og spy på.'' Spy på baderomsdørene? 0 Siter
Jølsen Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Skrevet 2. februar 2008 ''Bruk en tom sjampooflase e.l. og rist såpe + vann og spy på.'' Spy på baderomsdørene? Jeg har spydd på baderomsdørene før. Det ble ikke noe renere av det. Faktisk var det så motbydelig kvalmt, at jeg måtte spy mer morgenen etter da jeg oppdaget det. 0 Siter
Speak Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 ''Bruk en tom sjampooflase e.l. og rist såpe + vann og spy på.'' Spy på baderomsdørene? *ler* En bitteliten skrivefeil her ja:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.