Gå til innhold

En sjette sans

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har en form for sjette sans? Hvordan i såfall?

Gjest Angela26
Skrevet

Jeg kan foele/se ting ja, men det er ikke noe jeg vil bruke til vanlig. Har opplevd aa faa skikkelig hodepine en gang da jeg skulle hjelpe ei venninne. Ellers har jeg opplevd det som ubehagelig aa " ta inn andre". Det er ikke alltid det er rett aa vite ting... Andre ganger har det vaert til stor hjelp, baade for meg selv og andre.

Har opplevd baade det aa ta feil og ha rett.

Aliza1365380759
Skrevet

Jeg hører vardøger, men vet ikke om det er noen sjette sans.. :)

Skrevet

Jeg hører vardøger, men vet ikke om det er noen sjette sans.. :)

Det hørte jeg mye i barndommen. Merkelig det der...

Aliza1365380759
Skrevet

Det hørte jeg mye i barndommen. Merkelig det der...

Ja, merkelig og irriterende på samme tid.. Jeg tror jo til stadighet at f.eks samboeren min kommer hjem fra jobb, og roper "Hei! Velkommen hjem fra jobb du!" med verdens blideste stemme, men når jeg roper 3-4 ganger før han faktisk kommer er jeg jo lei av å rope, så når han faktisk kommer hender det at jeg er lei, og han må nøye seg med et enkelt "hei" i det han stikker hodet inn i stua.

Skrevet

Ja, merkelig og irriterende på samme tid.. Jeg tror jo til stadighet at f.eks samboeren min kommer hjem fra jobb, og roper "Hei! Velkommen hjem fra jobb du!" med verdens blideste stemme, men når jeg roper 3-4 ganger før han faktisk kommer er jeg jo lei av å rope, så når han faktisk kommer hender det at jeg er lei, og han må nøye seg med et enkelt "hei" i det han stikker hodet inn i stua.

hehe morsom lesing ;) Jeg forstår du blir lei. Men for meg var det alltid rundt ca ti minutter før de faktisk kom hjem at jeg hørte noe.

Aliza1365380759
Skrevet

hehe morsom lesing ;) Jeg forstår du blir lei. Men for meg var det alltid rundt ca ti minutter før de faktisk kom hjem at jeg hørte noe.

Ja, vanligvis hører jeg bare en eller to, men er ekstra mange på samboeren min av en eller annen grunn. Tror jeg må begynne å telle nøyere, slik at jeg vet hvilke jeg kan overse og når jeg skal være blid og ønske ham velkommen :)

Skrevet

Ja, vanligvis hører jeg bare en eller to, men er ekstra mange på samboeren min av en eller annen grunn. Tror jeg må begynne å telle nøyere, slik at jeg vet hvilke jeg kan overse og når jeg skal være blid og ønske ham velkommen :)

''Ja, vanligvis hører jeg bare en eller to, men er ekstra mange på samboeren min av en eller annen grunn''

Han tenker nok ekstra hardt på deg på hjemveien ;)

Aliza1365380759
Skrevet

''Ja, vanligvis hører jeg bare en eller to, men er ekstra mange på samboeren min av en eller annen grunn''

Han tenker nok ekstra hardt på deg på hjemveien ;)

Hehe, ja, det var jo en søt forklaring i det minste! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...