Gå til innhold

Hvilke plagg ønsker du deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker meg varme vintersko, kanskje selskinn. Holdt på å fryse føttene av meg i dag :(

Og en pels. En tøff svart fuskepels.

Og nytt undertøy - får aldri nok av det *s*

• Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

9

• AneM1365380603

6

• AAA

5

• pekkaline

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Uff, jeg var på handletur i dag og skulle ha nye vanntette sko til å bruke på jobb og slikt, men det var ingen som hadde min størrelse! Var innom alle skobutikker og sportsbutikker jeg kom over. Jeg er jo litt kresen, de skal jo se litt fine ut, men fant sikkert 4-5 par jeg kunne kjøpt om de bare hadde rett størrelse. Irriterende å kaste bort store deler av dagen på å lete etter noe som ikke ga resultat!:)

Skrevet

Jeg har lyst på noen skikkelig tøffe,sexy og orginale topper.

Og ny bikini...Bestilte en for en tid siden, men måtte sendes i retur...Lyst på en stilig bikini..Vanskelige greier.. ;0)

Bukser får jeg aldri nok av..Ikke undertøy heller..

Egentlig får jeg ikke nok av noe tøy...

Skrevet

Jeg drømte så godt om sommeren i natt. Satt og drakk hvitvin med venner på svaberget, kikket utover sjøen og det var masse glade mennesker rundt meg. Så sommertøy må det bli på ønskelisten da :) Ny bikini blir bra, og en god grilldress må til ;)

Skrevet

Selskinnsstøvletter.

Og til våren: Nærmest hva som helst som ikke er grått eller sort!

Og så må det være str 38... Hehehehe....

Skrevet

Eg ønsker meg håndsydde Italienske sko, og de MÅ være brune og litt brede foran med store sømmer.

Og 10-15 Punto Blanco boksere. sånn at eg endelig kan hive de gamle slaskete.

Og en ny Fleece genser, med to lommer (minst) med glidelås.

Skrevet

Et par sorte støveletter med bittelitt hæl, sånn at de er fine og elegante, men likevel hverdagslige og gode å gå i. Men viktigst av alt: de må være smale og sitte fint ved ankelen - finner desverre bare sånne som er løse og slarkete, og har lett to lørdager nå...

*Hard to please!* :o)

Skrevet

Jeg ønsker meg en diger tønne til å ha rundt kroppen, med remmer à la buksesæler.

Skrevet

Et par sorte støveletter med bittelitt hæl, sånn at de er fine og elegante, men likevel hverdagslige og gode å gå i. Men viktigst av alt: de må være smale og sitte fint ved ankelen - finner desverre bare sånne som er løse og slarkete, og har lett to lørdager nå...

Bianco? Long New Yorker-modellen? Litt spisse med bootshæl.

Skrevet

Jeg drømte så godt om sommeren i natt. Satt og drakk hvitvin med venner på svaberget, kikket utover sjøen og det var masse glade mennesker rundt meg. Så sommertøy må det bli på ønskelisten da :) Ny bikini blir bra, og en god grilldress må til ;)

Grilldress *humre* Høres ut som Campingliv på tv ;o)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1201976693' post='3796560]

Bianco? Long New Yorker-modellen? Litt spisse med bootshæl.

De med brett? Til 2500,-? De er de som er mest aktuelle etter rundene mine nå sjø.. Om det er de veldig spisse du mener syns jeg de er i spisseste laget sjø..

Men takk for tips! :)

Skrevet

Selskinnsstøvletter.

Og til våren: Nærmest hva som helst som ikke er grått eller sort!

Og så må det være str 38... Hehehehe....

"Selskinnsstøvletter"

Nei, å nei..Har du noen gang sett hvordan de stakkars selene blir drept?

Grusomt...

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1201976774' post='3796564]

*LOL*

Tenkte på det samme!!!!! ;0)

Gjest Elextra
Skrevet

De støvlettene høres fine ut - si fra om du finner dem :-)

Hilsen støvlefreaken,

Gjest Elextra
Skrevet

Kanskje jeg skulle si klær i str. 36-38, som passer? ;)

(en utopi akkurat nå)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1201976774' post='3796564]

jammen, æ har jo blitt en camper :) Vi kjøpte vogn i fjor sommer :) Hehe, kanskje jeg skal kalle det partydress soiden jeg nok sitter endel i partyteltet på kveldene ;)

Skrevet

Ingenting. Har ikke mye klær, men det er greit som det er. Om jeg ønsker meg noe så kjøper jeg det.

Gjest Elextra
Skrevet

Ingenting. Har ikke mye klær, men det er greit som det er. Om jeg ønsker meg noe så kjøper jeg det.

Tenker litt slik jeg også, men føler du aldri at det er en type plagg du skulle ønske du fant, men at alt som finnes i butikkene er sånn eller slik?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...