Lotte :o) Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Jeg ønsker meg varme vintersko, kanskje selskinn. Holdt på å fryse føttene av meg i dag Og en pels. En tøff svart fuskepels. Og nytt undertøy - får aldri nok av det *s* 0 Siter
pærebrus Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Uff, jeg var på handletur i dag og skulle ha nye vanntette sko til å bruke på jobb og slikt, men det var ingen som hadde min størrelse! Var innom alle skobutikker og sportsbutikker jeg kom over. Jeg er jo litt kresen, de skal jo se litt fine ut, men fant sikkert 4-5 par jeg kunne kjøpt om de bare hadde rett størrelse. Irriterende å kaste bort store deler av dagen på å lete etter noe som ikke ga resultat! 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Jeg har lyst på noen skikkelig tøffe,sexy og orginale topper. Og ny bikini...Bestilte en for en tid siden, men måtte sendes i retur...Lyst på en stilig bikini..Vanskelige greier.. ;0) Bukser får jeg aldri nok av..Ikke undertøy heller.. Egentlig får jeg ikke nok av noe tøy... 0 Siter
pekkaline Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Jeg drømte så godt om sommeren i natt. Satt og drakk hvitvin med venner på svaberget, kikket utover sjøen og det var masse glade mennesker rundt meg. Så sommertøy må det bli på ønskelisten da Ny bikini blir bra, og en god grilldress må til 0 Siter
AAA Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Selskinnsstøvletter. Og til våren: Nærmest hva som helst som ikke er grått eller sort! Og så må det være str 38... Hehehehe.... 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Eg ønsker meg håndsydde Italienske sko, og de MÅ være brune og litt brede foran med store sømmer. Og 10-15 Punto Blanco boksere. sånn at eg endelig kan hive de gamle slaskete. Og en ny Fleece genser, med to lommer (minst) med glidelås. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Et par sorte støveletter med bittelitt hæl, sånn at de er fine og elegante, men likevel hverdagslige og gode å gå i. Men viktigst av alt: de må være smale og sitte fint ved ankelen - finner desverre bare sånne som er løse og slarkete, og har lett to lørdager nå... *Hard to please!* ) 0 Siter
Jølsen Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Jeg ønsker meg en diger tønne til å ha rundt kroppen, med remmer à la buksesæler. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Skrevet 2. februar 2008 Et par sorte støveletter med bittelitt hæl, sånn at de er fine og elegante, men likevel hverdagslige og gode å gå i. Men viktigst av alt: de må være smale og sitte fint ved ankelen - finner desverre bare sånne som er løse og slarkete, og har lett to lørdager nå... *Hard to please!* ) Bianco? Long New Yorker-modellen? Litt spisse med bootshæl. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Skrevet 2. februar 2008 Jeg drømte så godt om sommeren i natt. Satt og drakk hvitvin med venner på svaberget, kikket utover sjøen og det var masse glade mennesker rundt meg. Så sommertøy må det bli på ønskelisten da Ny bikini blir bra, og en god grilldress må til Grilldress *humre* Høres ut som Campingliv på tv ;o) 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1201976693' post='3796560] Bianco? Long New Yorker-modellen? Litt spisse med bootshæl. De med brett? Til 2500,-? De er de som er mest aktuelle etter rundene mine nå sjø.. Om det er de veldig spisse du mener syns jeg de er i spisseste laget sjø.. Men takk for tips! 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Selskinnsstøvletter. Og til våren: Nærmest hva som helst som ikke er grått eller sort! Og så må det være str 38... Hehehehe.... "Selskinnsstøvletter" Nei, å nei..Har du noen gang sett hvordan de stakkars selene blir drept? Grusomt... 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1201976774' post='3796564] Grilldress *humre* Høres ut som Campingliv på tv ;o) *LOL* Tenkte på det samme!!!!! ;0) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Et par sorte støveletter med bittelitt hæl, sånn at de er fine og elegante, men likevel hverdagslige og gode å gå i. Men viktigst av alt: de må være smale og sitte fint ved ankelen - finner desverre bare sånne som er løse og slarkete, og har lett to lørdager nå... *Hard to please!* ) De støvlettene høres fine ut - si fra om du finner dem :-) Hilsen støvlefreaken, 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Kanskje jeg skulle si klær i str. 36-38, som passer? (en utopi akkurat nå) 0 Siter
pekkaline Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1201976774' post='3796564] Grilldress *humre* Høres ut som Campingliv på tv ;o) jammen, æ har jo blitt en camper Vi kjøpte vogn i fjor sommer Hehe, kanskje jeg skal kalle det partydress soiden jeg nok sitter endel i partyteltet på kveldene 0 Siter
Speak Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Ingenting. Har ikke mye klær, men det er greit som det er. Om jeg ønsker meg noe så kjøper jeg det. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Ingenting. Har ikke mye klær, men det er greit som det er. Om jeg ønsker meg noe så kjøper jeg det. Tenker litt slik jeg også, men føler du aldri at det er en type plagg du skulle ønske du fant, men at alt som finnes i butikkene er sånn eller slik? 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Skrevet 2. februar 2008 De med brett? Til 2500,-? De er de som er mest aktuelle etter rundene mine nå sjø.. Om det er de veldig spisse du mener syns jeg de er i spisseste laget sjø.. Men takk for tips! http://www.bianco.com/collections/product_description.html?articleno=866901-10&sid=e2eef346736159263d8378d7dbea1be8 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.