Gå til innhold

Hvilke plagg ønsker du deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker litt slik jeg også, men føler du aldri at det er en type plagg du skulle ønske du fant, men at alt som finnes i butikkene er sånn eller slik?

Tja, jeg skulle ønske at det var lett å kjøpe en bukse som passer, men det er det ikke. Så det må jeg bare leve med:-)

• Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

9

• AneM1365380603

6

• AAA

5

• pekkaline

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Oi, oi, der var et stilig korsett! :0)

Det var nå pisken eg tenkte på. :)

Skrevet

Det var nå pisken eg tenkte på. :)

He, he,skjønte jo det..

Men kunne ønske meg det korsettet jeg. :0)

Pisken ble for simpel... ;0)

Skrevet

Jeg ønsker meg et par bukser ikke er jeans og som er lange nok. Det har jeg ikke hatt på mange år. Tror ikke det finnes jeg.

Skrevet

Jeg ønsker meg et par bukser ikke er jeans og som er lange nok. Det har jeg ikke hatt på mange år. Tror ikke det finnes jeg.

Har du prøvd Zara?

Skrevet

Har du prøvd Zara?

Hvor er det? Buksa må være 88cm fra skrittet og ned.

Skrevet

Hvor er det? Buksa må være 88cm fra skrittet og ned.

Bogstadveien.

Jeg er 1,79 høy, og der får jeg ihvertfall bukser som er mer enn lange nok. Merkelig egentlig, siden det er en spansk kjede. Prisene er ikke så gale heller.

Gjest Elextra
Skrevet

Virkelig? Jeg er 175 eller 176, og har vel også forholdsvis lange ben - flere ganger har jeg måttet be om at buksene jeg kjøper legges opp.

Skrevet

Er du så lang da?

Skrevet

Bogstadveien.

Jeg er 1,79 høy, og der får jeg ihvertfall bukser som er mer enn lange nok. Merkelig egentlig, siden det er en spansk kjede. Prisene er ikke så gale heller.

Da får jeg dra dit en dag ;)

Skrevet

Virkelig? Jeg er 175 eller 176, og har vel også forholdsvis lange ben - flere ganger har jeg måttet be om at buksene jeg kjøper legges opp.

De lange buksene blir for store over rumpa. Jeg er en størrelse small eller 36.

Gjest Elextra
Skrevet

De lange buksene blir for store over rumpa. Jeg er en størrelse small eller 36.

Ah, det "hjelper" vel at jeg er str. 40 :-)

Skrevet

Ah, det "hjelper" vel at jeg er str. 40 :-)

Ja, buksene blir nok lenger jo større størrelse det er. Nå skjønner jeg ikke helt sammenhengen for de som lager bukser, noen er korte og andre er lange i beina, slik bare er det.

Jeg vet at det går an å kjøpe jeans som er 38 tommer i lengde, hvorfor får vi ikke kjøpt det her. Det er til og med vanskelig å få fatt i 36 i lengde. Jeg er på evig jakt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...