Gå til innhold

Hvilke plagg ønsker du deg?

Anbefalte innlegg

AneM1365380603
Skrevet

Jeg har lyst på en tettsittende blå dongeribukse som er lav i livet og har kule baklommer.

• Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

9

• AneM1365380603

6

• AAA

5

• pekkaline

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Elextra
Skrevet

Ja, buksene blir nok lenger jo større størrelse det er. Nå skjønner jeg ikke helt sammenhengen for de som lager bukser, noen er korte og andre er lange i beina, slik bare er det.

Jeg vet at det går an å kjøpe jeans som er 38 tommer i lengde, hvorfor får vi ikke kjøpt det her. Det er til og med vanskelig å få fatt i 36 i lengde. Jeg er på evig jakt.

Jeg mener som sagt selv jeg har forholdsvis lange ben, men de er midt mellom 32" og 34" i lengde. Riktignok prøver ekspeditørene i butikkene alltid å overtale meg til å velge lengre, men jeg liker ikke bukser jeg tråkker i. Har dermed problemer med å se bena dine for meg :P.

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg har lyst på en tettsittende blå dongeribukse som er lav i livet og har kule baklommer.

Er man riktig slank finner man vel slike over alt - eller? ;)

Skrevet

Jeg mener som sagt selv jeg har forholdsvis lange ben, men de er midt mellom 32" og 34" i lengde. Riktignok prøver ekspeditørene i butikkene alltid å overtale meg til å velge lengre, men jeg liker ikke bukser jeg tråkker i. Har dermed problemer med å se bena dine for meg :P.

34 rekker midt på leggen omtrent, skikkelig høyvannsbukser. I gamle dager gikk jeg i herrebutikker men nå er bukser blitt veldig feminine eller maskuline.

Gjest Elextra
Skrevet

34 rekker midt på leggen omtrent, skikkelig høyvannsbukser. I gamle dager gikk jeg i herrebutikker men nå er bukser blitt veldig feminine eller maskuline.

:/

AneM1365380603
Skrevet

Er man riktig slank finner man vel slike over alt - eller? ;)

Det trodde jeg også da jeg her for en ukes tid siden var på shopping. Jeg fant en svart bukse på Cubus, men den blå var det verre med.

På den ene butikken spurte jeg etter drømmebuksa. Dama bak disken sa at hun har slike bukser som hun har på. Så løfta hun opp genseren for å vise den fram. Den var veldig posete over hoftene og hadde kjedelige baklommer. Jeg gjentok at jeg vil ha en tettsittende bukse med lavt liv og kule baklommer. Da lo hun hånlig og sa "Næmmen det er jo _helt_ umoderne!". Javel svarte jeg og gikk.

Jeg får teste andre butikker en annen dag, for hadde ikke så god tid da. Noen tips til hvor jeg kan finne en slik bukse?

Gjest Elextra
Skrevet

Det trodde jeg også da jeg her for en ukes tid siden var på shopping. Jeg fant en svart bukse på Cubus, men den blå var det verre med.

På den ene butikken spurte jeg etter drømmebuksa. Dama bak disken sa at hun har slike bukser som hun har på. Så løfta hun opp genseren for å vise den fram. Den var veldig posete over hoftene og hadde kjedelige baklommer. Jeg gjentok at jeg vil ha en tettsittende bukse med lavt liv og kule baklommer. Da lo hun hånlig og sa "Næmmen det er jo _helt_ umoderne!". Javel svarte jeg og gikk.

Jeg får teste andre butikker en annen dag, for hadde ikke så god tid da. Noen tips til hvor jeg kan finne en slik bukse?

Helt lavt liv er jo litt på vei ut, nå vokser livet oppover - til glede for slike som meg.

Men på f.eks. Diesel eller typiske ungdomsbutikker må de vel ha en del slike bukser? Eller har du forsøkt Acne - der har de jeans i mange ulike fasonger, og har gjerne jeans som er både kule og med godt snitt.

AneM1365380603
Skrevet

Helt lavt liv er jo litt på vei ut, nå vokser livet oppover - til glede for slike som meg.

Men på f.eks. Diesel eller typiske ungdomsbutikker må de vel ha en del slike bukser? Eller har du forsøkt Acne - der har de jeans i mange ulike fasonger, og har gjerne jeans som er både kule og med godt snitt.

''Helt lavt liv er jo litt på vei ut, nå vokser livet oppover - til glede for slike som meg.''

Så typisk. Når folk begynner å legge plaggene sine innerst i skapet oppdager jeg moten. Litt treig der altså, men jeg vil ikke ha den så lav som de helt unge går med. Jeg har alltid gått med Levis, så synes det var så kjekt å prøve noe nytt. Dessuten kamuflerer den nye svarte buksa mi magen. ikke noe tyter ut, he he. Akkurat passe lav i livet skal den være.

De butikkene du nevner har vi ikke her :-/. Jeg får ta en tur innom nabobyen, der har de Diesel i allefall.

Skrevet

1,72 m :o)

Ok, jeg trodde du var 1,30 eller noe, du virker så liten og nusselig.

Skrevet

Jeg ønsker meg:

nye fjellsko (ikke plagg akkurat men)

treningsbukse til å jogge i

svart lang kåpe

Skrevet

Har forelsket meg i en svart kjole fra Fillipa K - men har ikke funnet ut om de har den i butikken her ennå. Lekker er den!

Skrevet

Ok, jeg trodde du var 1,30 eller noe, du virker så liten og nusselig.

Jeg skulle gjerne vært liten og nusselig, men det er jeg nok dessverre ikke ;o)

Gjest annlovinda
Skrevet

Jeg ønsker meg et par bukser ikke er jeans og som er lange nok. Det har jeg ikke hatt på mange år. Tror ikke det finnes jeg.

Enig, alltid problemer å få tak i bukser som er lange nok, er 179 lang jeg. Føler seg liksom ikke vel med for korte bukser.

Skrevet

"Selskinnsstøvletter"

Nei, å nei..Har du noen gang sett hvordan de stakkars selene blir drept?

Grusomt...

Å jada, jeg vet hvordan seler blir drept. Det er nok ikke pent å se på, men fort gjort, for å si det brutalt. Jeg kan tenke meg mange verre måter for dyr å bli drept på. Og jeg nekter å gå i den amerikanske fella med å bare syns synd i dyr med store sørgelige øyne som er søte og nusselige.....!

Skrevet

Å jada, jeg vet hvordan seler blir drept. Det er nok ikke pent å se på, men fort gjort, for å si det brutalt. Jeg kan tenke meg mange verre måter for dyr å bli drept på. Og jeg nekter å gå i den amerikanske fella med å bare syns synd i dyr med store sørgelige øyne som er søte og nusselige.....!

Handler ikke om noen amerikans felle, men om de stakkaars dyrenes lidelser.Og det gjelder all pels produksjon.

Aldri ville jeg varmet meg på andre dyrs lidelser.

Skrevet

''Jeg gjentok at jeg vil ha en tettsittende bukse med lavt liv og kule baklommer''

De jeg kaller muffins bukser ;)

Skrevet

Handler ikke om noen amerikans felle, men om de stakkaars dyrenes lidelser.Og det gjelder all pels produksjon.

Aldri ville jeg varmet meg på andre dyrs lidelser.

Neida, hvis du er like konsekvent med alt, ikke bruker skinn til noenting som helst, ikke spiser kjøtt osv osv, så respekterer jeg selvsagt det.

Det er hykleriet med at noen dyr skal være mer vedt enn andre jeg får spyfornemmelser av.

AneM1365380603
Skrevet

''Jeg gjentok at jeg vil ha en tettsittende bukse med lavt liv og kule baklommer''

De jeg kaller muffins bukser ;)

Hvorfor det? *treg*

Skrevet

En fin kimonokjole. Har lenge vært på utkikk men har ikke funnet den rette. Vil ha!:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...