AneM1365380603 Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Ja, jeg ble nesten målløs her jeg sitter... Den var jeg bare helt sikker på Jeg skrev også feil på satelitt. Nå husker jeg ikke engang hvordan det skrives :-P Satellitt kanskje?... Jeg husker ikke, he he. Satellitt kanskje? Muligens en av de jeg hadde flaks på 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Jeg husker ikke, he he. Satellitt kanskje? Muligens en av de jeg hadde flaks på Ja, selvtilliten fikk seg en knekk her ;-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Ja, selvtilliten fikk seg en knekk her ;-) Det ene ordet aner jeg ikke hva betyr engang, hadde aldri hørt det før. Jeg bommet i allefall på entreprenøren, eller hvordan det nå skal skrives 0 Siter
pekkaline Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Skrevet 2. februar 2008 Heter det virkelig kontiNgent!!!?? Ikke spør meg. haha, jeg var håpløs, virkelig! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Ikke spør meg. haha, jeg var håpløs, virkelig! Det verste er at jeg faktisk var ganske sikker på at jeg neppe kunne ha mer enn en feil. Kun et ord jeg var litt usikker på. Jeg hadde fire feil :-/ 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Uff....Jeg var skikkelig dårlig. Over gjennomsnittet, men det var dårlig:o( 0 Siter
pekkaline Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Skrevet 2. februar 2008 Det verste er at jeg faktisk var ganske sikker på at jeg neppe kunne ha mer enn en feil. Kun et ord jeg var litt usikker på. Jeg hadde fire feil :-/ Samme følte jeg mens jeg holdt på, jeg hadde 8feil!!! Skjemmer meg ja. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Samme følte jeg mens jeg holdt på, jeg hadde 8feil!!! Skjemmer meg ja. Det verste er at mannen min gjorde det bedre enn meg *sukk* 0 Siter
Atene Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Heter det virkelig kontiNgent!!!?? Javisst. Derimot heter det ikke gelaNtin. Eller dalmaNtiner. Jeg bommet på graffitien. Skal det virkelig være to f'er? Forøvrig var den helt grei. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Fikk 19 av 20 Bommet på vakuum. Trodde man kunne skrive vakum 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.