Gå til innhold

ærlig talt :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser i bh-størrelse-tråden at det er brystfagre kvinner her. Er det mange av dere som har silikon eller? Føler meg unormal med min str 75B. Hmmm..

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg bruker 75-80 B, så da er vi to sammen i allefall.

Skrevet

Tenkte det samme da jeg leste tråden. Føler meg egentlig ganske så normal, sånn blant de jeg omgås.... Jeg er litt drøy over ryggen, så jeg har 80 i omkrets, ellers ligger puppene på C (B inntil i fjor da....)

AneM1365380603
Skrevet

Jeg har samme str som deg. Du har rett i at det er mange med store mugger her inne ;)

Skrevet

Jeg har ikke silikon og skulle gjerne byttet med deg, pekkaline! :-) Men når det er sagt, så er det mange kvinner som bruker for små bh'er. Når man går og blir målt i en skikkelig undertøysbutikk, går man ofte opp i cup og ned i omkrets. :-) Jeg har ikke gigajur selv om jeg bruker 75E.

Skrevet

Jeg har ikke silikon og skulle gjerne byttet med deg, pekkaline! :-) Men når det er sagt, så er det mange kvinner som bruker for små bh'er. Når man går og blir målt i en skikkelig undertøysbutikk, går man ofte opp i cup og ned i omkrets. :-) Jeg har ikke gigajur selv om jeg bruker 75E.

Hm. Jeg er redd jeg egentlig må ha en * A-cup* For, du skjønner, det er liksomt tomt innerst mot midten hehe. Kjipt med disse hulrommene.Voldsomt så ærlig man kan bli :)

Skrevet

Hm. Jeg er redd jeg egentlig må ha en * A-cup* For, du skjønner, det er liksomt tomt innerst mot midten hehe. Kjipt med disse hulrommene.Voldsomt så ærlig man kan bli :)

Ærlighet varer lengst! :-) Jeg synes at alle pupper er nydelige jeg!

Gjest Elextra
Skrevet

''Men når det er sagt, så er det mange kvinner som bruker for små bh'er. Når man går og blir målt i en skikkelig undertøysbutikk, går man ofte opp i cup og ned i omkrets. :-) ''

Det er min erfaring også. Har riktignok aldri blitt målt, men etter råd fra venninner som hadde erfart det samme, kjøpte jeg 75C, mot tidligere bestandig 80B. Har alltid tidligere tenkt jeg er mer A- eller B, og at C for meg var utelukket, men neigu! :o))

Skrevet

Ærlighet varer lengst! :-) Jeg synes at alle pupper er nydelige jeg!

haha, det sier min mann også ;)

Skrevet

Jeg har samme str som deg. Du har rett i at det er mange med store mugger her inne ;)

Tror de fleste damene på dette forumet er oppvokst på gård. Synes ikke det er pent med damer med for store mugger, synes det bare ser teit og rart ut.

AneM1365380603
Skrevet

Tror de fleste damene på dette forumet er oppvokst på gård. Synes ikke det er pent med damer med for store mugger, synes det bare ser teit og rart ut.

Jeg synes hver kvinne er flott med sine pupper :) Å kalle dem mugger var ment som "misunnelse" ;)

Aliza1365380759
Skrevet

Nå er det sikkert ikke meg du sikter til (med min 75d), men nei, jeg har ikke silikon i alle fall. Søsteren min gikk ned til b/c i cup etter hun ammet, så jeg kommer nok til å krympe jeg også etterhvert :P

Skrevet

Jeg synes hver kvinne er flott med sine pupper :) Å kalle dem mugger var ment som "misunnelse" ;)

Vel, jeg kan vel ikke akkurat påstå at det er misunnelse når jeg snakker om damers mugger. Synes rett og slett for store pupper på damer er kvalmt og stygt, akkurat som en veltende brøddeig. Nei, dere damer med normale pupper og normal kropp med de pluss og minus som finnes, stå på, dere er penere enn disse plastikkdukkene!

Skrevet

Da er vi iallefall to med samme størrelse- og jeg har ikke silikon, nei;)

Skrevet

''Men når det er sagt, så er det mange kvinner som bruker for små bh'er. Når man går og blir målt i en skikkelig undertøysbutikk, går man ofte opp i cup og ned i omkrets. :-) ''

Det er min erfaring også. Har riktignok aldri blitt målt, men etter råd fra venninner som hadde erfart det samme, kjøpte jeg 75C, mot tidligere bestandig 80B. Har alltid tidligere tenkt jeg er mer A- eller B, og at C for meg var utelukket, men neigu! :o))

Jøss, kanskje det er det jeg må prøve da? Jeg har alltid pleid å kjøpe 75B, men føler det blir litt trangt rundt ryggen da. Sist kjøpte jeg 80B og det var bedre. Klarer allikevel ikke å bli helt fornøyd med størrelsen, så neste gang skal jeg prøve 75C !

Skrevet

Du er ikke alene om det, du... Her kommer innrømmelsene på løpende bånd ;)

Skrevet

Du er ikke alene om det, du... Her kommer innrømmelsene på løpende bånd ;)

*Takk og lov!*

Gjest solstice
Skrevet

Jeg har helt normale pupper og har alltid trodd at jeg var 80B. Men så fikk jeg målt på en skikkelig undertøysbutikk og ble "dømt" til 75C, og etter å ha prøvd innså jeg jo at den størrelsen satt mye bedre på meg :) Men puppene mine er ikke spesielt store, mannen min kaller dem "en håndfull" :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...