tonie Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Jeg har samme størrelse og føler meg helt perfekt sånn puppemessig;) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Jøss, kanskje det er det jeg må prøve da? Jeg har alltid pleid å kjøpe 75B, men føler det blir litt trangt rundt ryggen da. Sist kjøpte jeg 80B og det var bedre. Klarer allikevel ikke å bli helt fornøyd med størrelsen, så neste gang skal jeg prøve 75C ! Ja, prøv det! Og rapporter hva du synes. ) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Ja, prøv det! Og rapporter hva du synes. ) Skal bli;) 0 Siter
villbringebær Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Jeg bruker 80B og regner meg som litt under gjennomsnittet... Er altså ikke av de barmfagre, hverken med eller uten silikon! 0 Siter
villbringebær Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Du er ikke alene om det, du... Her kommer innrømmelsene på løpende bånd Jeg og... *rekker op hånda* 0 Siter
Babette Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Tenkte det samme da jeg leste tråden. Føler meg egentlig ganske så normal, sånn blant de jeg omgås.... Jeg er litt drøy over ryggen, så jeg har 80 i omkrets, ellers ligger puppene på C (B inntil i fjor da....) En trenger vel ikke å være drøy over ryggen for å bruke 80? Jeg regner rmeg som meget slank, spinkelt bygd, og bruker 80 B. 0 Siter
Babette Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Slike svar er jo ikke representative for gjennomsnittet. Spør f. eks. ut i lufta hvor mye alkohol folk drikker pr. uke. De som drikker 4 flasker vin i uka vil neppe svare. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Jeg og... *rekker op hånda* *puster lettet ut* 0 Siter
Morning Glory Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Min "håndfull" passer i en 70c. Ikke spesielt store pupper her i gården.... 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Overhode ikke! Ikke aktuelt med silikon i denne kroppen, fatter ikke at folk tør! Og jeg skjønner ikke helt at puppene mine må ha e-cup, dvs. nå er de vel nede i d-cup ser jeg etter 6 kilos vektnedgang. ) Jeg synes nemlig ikke de ser så store ut når jeg er uten klær. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Overhode ikke! Ikke aktuelt med silikon i denne kroppen, fatter ikke at folk tør! Og jeg skjønner ikke helt at puppene mine må ha e-cup, dvs. nå er de vel nede i d-cup ser jeg etter 6 kilos vektnedgang. ) Jeg synes nemlig ikke de ser så store ut når jeg er uten klær. Om du har E-cup har du vel ikke vurdert silikon, har du vel...? ) Men veldig enig med deg, fatter hverken at folk tør eller vil! Selv har jeg 75B og er vel mer innenfor målgruppa kanskje, men akkurat størrelsen på puppene mine har jeg alltid vært fornøyd med - har aldri ønsket dem større enn de er! 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Om du har E-cup har du vel ikke vurdert silikon, har du vel...? ) Men veldig enig med deg, fatter hverken at folk tør eller vil! Selv har jeg 75B og er vel mer innenfor målgruppa kanskje, men akkurat størrelsen på puppene mine har jeg alltid vært fornøyd med - har aldri ønsket dem større enn de er! ''Om du har E-cup har du vel ikke vurdert silikon, har du vel...? )'' Nei, men jeg kunne jo hatt b-cup i utgangspunktet og lagt inn silikon til e-cup f.eks. ;o) Skulle gjerne hatt litt mindre og fastere pupper jeg, men jeg legger meg ikke under kniven av den grunn altså! 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 ''Om du har E-cup har du vel ikke vurdert silikon, har du vel...? )'' Nei, men jeg kunne jo hatt b-cup i utgangspunktet og lagt inn silikon til e-cup f.eks. ;o) Skulle gjerne hatt litt mindre og fastere pupper jeg, men jeg legger meg ikke under kniven av den grunn altså! Jeg er sikkert gammeldags på dette området jeg, men det å ta bort litt har jeg faktisk langt mer forståelse for - kjenner flere som har hatt ryggproblemer pga store pupper feks. Det hotte i statene nå er å operere silikon i rumpeballene - tenk å sitte på det da!! ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Jeg er sikkert gammeldags på dette området jeg, men det å ta bort litt har jeg faktisk langt mer forståelse for - kjenner flere som har hatt ryggproblemer pga store pupper feks. Det hotte i statene nå er å operere silikon i rumpeballene - tenk å sitte på det da!! ) Mine er ikke så store at jeg har ryggproblemer av den grunn. ) Da hadde jeg jo vurdert operasjon ja, helt klart. Problemet med dem, om noe, er vel at tyngdekraften har tatt et vel godt tak... ;o) 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Mine er ikke så store at jeg har ryggproblemer av den grunn. ) Da hadde jeg jo vurdert operasjon ja, helt klart. Problemet med dem, om noe, er vel at tyngdekraften har tatt et vel godt tak... ;o) Det gjør de i mine små og! ;o) 0 Siter
Gjest flat som ei pannekake, nesten.. ;-) Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Eg brukar 75A og skulle gjerne hatt din størrelse.. ;-) Har alltid sett på 75B som det optimale, faktisk. Men silikon trur eg nok blir litt vel drastisk. Får nok klara meg med det eg har (kombinert med maks push up - effekt, så klart! ;-)) 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Jeg har silikon, men slik jeg har forstaatt det, saa synes de som kjenner meg, at jeg har normale bryster i forhold til kroppen. De er ikke smaa, ei heller for store. Ingen kan se at jeg har silikon, hvis jeg ikke bretter meg frem og viser arrene under brystene. Tidligere brukte jeg 75B, men fylte ikke ut cupen... Jeg ammet i 8 mnd, saa jeg ble helt "utsugd" :-) Med mine 182cm, saa var jeg naermest flat! 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Jeg har 65 G/70 FF, men ingen silikon. Jeg tror jeg vil ta bort litt etter jeg har fått barn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.