pekkaline Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Når man ser på disse modellene som kles opp i gjennomsiktige eller manglende bluser og slikt, så begynner jeg å lure. Hvem bruker det? Og hva med disse skoene, kunne dere hatt noe slikt? http://www.side2.no/mote/article1577676.ece 0 Siter
Jølsen Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Det er svært få normale mennesker som noen gang ville funnet på å ha på seg klær som er slik den fremstås på catwalken. Trøst deg med det, og ikke er det pent heller! 0 Siter
pekkaline Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Skrevet 2. februar 2008 Det er svært få normale mennesker som noen gang ville funnet på å ha på seg klær som er slik den fremstås på catwalken. Trøst deg med det, og ikke er det pent heller! Ikke mye pent nei, sant det. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Jeg kunne gjerne hatt flere av disse skoene! :0) Kjempe stilige!!! 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Det er svært få normale mennesker som noen gang ville funnet på å ha på seg klær som er slik den fremstås på catwalken. Trøst deg med det, og ikke er det pent heller! Da er jeg unormal... For jeg synes det er masse fint! :0) 0 Siter
pekkaline Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Skrevet 2. februar 2008 Jeg kunne gjerne hatt flere av disse skoene! :0) Kjempe stilige!!! njasså... Hva med de sorte og rosa som har hælen under fotputa da? 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 njasså... Hva med de sorte og rosa som har hælen under fotputa da? Er ikke overdrevent glad i rosa da.. Men selve skoen er jo kjempe stilig design! :0) 0 Siter
pekkaline Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Skrevet 2. februar 2008 Er ikke overdrevent glad i rosa da.. Men selve skoen er jo kjempe stilig design! :0) Ok, men da er de jo til nytte dersom noen kjøper dem Jeg ser bare lite til det utenom motefremvisningen liksom. Du virker jo fresk på svarene her på forumet, så jeg tror du er "typen" som kler dette. Ikke vondt ment altså! 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Ok, men da er de jo til nytte dersom noen kjøper dem Jeg ser bare lite til det utenom motefremvisningen liksom. Du virker jo fresk på svarene her på forumet, så jeg tror du er "typen" som kler dette. Ikke vondt ment altså! He,he , jeg kunne absolutt gått med dem her! Og det tar jeg som et kompliment. ;0) 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Jeg synes noen av de skoene var lekre, men jeg kan ikke bruke kilehel da. 0 Siter
Soulshine Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Nei, jeg fant ingen sko jeg likte der. 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Nei takk, jeg har blitt blitt alt for gammel, parktisk anlagt og opptatt av rygg og helse til å gå med noe slikt;o) Men for noen år siden gikk jeg med noen grusomme sko som jeg ikke kan fatte og begripe hvorfor jeg gikk med. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Flere av de skoene jeg hadde brukt. Ikke de som hadde luftrom mellom hælen, men flere av parene hadde jeg brukt. Er jo så stilig og variere med tøffe sko. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Ha, ha, ha...Det er jo selvfølgelig _ingen_ som går i slike sko, de er ikkje laga for å gå med heller. Men om du rekner med Victoria Beckham & Co, så har du vel noen kandidater. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 75 a - ikke store greiene nei... Bruker du str. 75 i sko ? 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 For en gangs skyld er jeg hjertens enig med Jølsen... Gruuuusomt! 0 Siter
Jølsen Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Da er jeg unormal... For jeg synes det er masse fint! :0) Det kan du umulig mene, du som faktisk er en pen dame. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Det kan du umulig mene, du som faktisk er en pen dame. He,he, kunne godt hatt slike sko jeg. Hadde gått som en dronning! ;0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.