Morning Glory Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Victoria og Sebastian kanskje? De er ikke royale, men mine barn skal hete Sander og Adele 0 Siter
jubalong70 Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Oj, royale navn... Louise synes jeg er fint. Ragnhild også. Christine. Margrethe. Elisabeth. Håkon, Harald, Olav, Magnus, Sverre, Erling -mange fine navn fra den norske kongerekka 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Det kommer jo an på om du tenker på de Norske eller internasjonale navna. Eg syns: Bjørg, Kristine, Solveig, Helene og Synnøve er fine navn. Og til gutta: Geir, Johan, Severin, Ole og Trygve. 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Margrethe og Ingrid av kvinnenavn og Håkon på herresiden. Men det er mange staute navn i tillegg altså. 0 Siter
Jølsen Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Margrethe og Ingrid av kvinnenavn og Håkon på herresiden. Men det er mange staute navn i tillegg altså. Ingrid er et _skikkelig_ stygt navn. 0 Siter
Jølsen Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Det kommer jo an på om du tenker på de Norske eller internasjonale navna. Eg syns: Bjørg, Kristine, Solveig, Helene og Synnøve er fine navn. Og til gutta: Geir, Johan, Severin, Ole og Trygve. Severin er et fint navn. 0 Siter
Jølsen Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Oj, royale navn... Louise synes jeg er fint. Ragnhild også. Christine. Margrethe. Elisabeth. Håkon, Harald, Olav, Magnus, Sverre, Erling -mange fine navn fra den norske kongerekka Margrethe, Elisabeth og Erling er fine navn, enig med deg. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Severin er et fint navn. Ja, det syns eg og. Syns faktisk Ari Behn burde ha skifta navn til Severin Behn! 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Henrik, Valdemar og Harald på guttesiden, Ingrid, Anna og Sofia på jentesiden. 0 Siter
Jølsen Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Ja, det syns eg og. Syns faktisk Ari Behn burde ha skifta navn til Severin Behn! Det hadde vært på sin plass! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.