Gjest Lurer på hvordan folk har det :) Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Bare lurer på dette fordi jeg selv alltid er så sulten når jeg har spist like før jeg legger meg, sånn som i går. Hadde pizza og smågodt i går kveld og var mett og god da jeg la meg, men våknet opp fryktelig sulten i dag. Har laget meg to blingser med fiskepudding, ett eple og en kopp deilig kakao. Ikke akkurat gourmet, men alt går ned når man er sulten. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Vi koste oss med hjemmelaget pizza i går kveld, også hadde vi rød vin og litt sjokolade. På søndag har vi nesten alltid nystedkte rundstykker til frokost. Også har vi kokt egg. Og nytraktet te. 0 Siter
Speak Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Tacos i går kveld + godterier. Frokost i dag var to skiver med cabaret. 0 Siter
Jølsen Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Jeg tror det er slik, at hvis man spiser mye godteri og sånn kvelden før, er man ekstra sulten om morgenen når man våkner igjen. Vet ikke hvorfor, men det ser ut til å være malen her hvertfall. I går kveld spiste jeg bare noen rundstykker og chips og drakk en god del øl i godstolen foran TV'n. 0 Siter
Jølsen Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Til frokost i dag spiste jeg litt brød, ost, syltetøy, honning, agurk, tomat og te. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Eg spiste ikkje kvelds i går, og spiste ei skive med banan til frokost. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Jeg spiste taco i går, litt is og litt smågodt. Var kjempemett! Ikke så sulten i dag tidlig, men må ha frokost. Spiste havregrøt 0 Siter
Hønemoren Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Hakkebøff med masse godt krydder, stekte potetbåter, broccoli og bernaisesaus var lørdagsmiddagen her, god rødvin til. Nystekte rundstykker med ost, kjøttpålegg, sildesalat, appelsinmarmelade, appelsinjuice og kaffe til frokost, og det kokte egget da. 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Pizza og sjokkis i går kveld, et rundstykke (med mye mat ii) til frokost. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Paprikakylling og osterundstykker til middag i gårkveld. Skikkelig 80-tallsmat - og kjempegodt. Og altfor mye rødvin til. Frokosten i dag har vært 2 kanelboller og kaffe. 0 Siter
karol Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Spiste taco ved 20-tiden i går. Har ennå ikke spist frokost. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Stusser over hvor mange nokså voksne folk som sitter og mumser godteri en lørdag kveld Gjør du? Selv koser jeg meg gjerne med litt god ost, kanskje noe salt snacks, om vi da ikke har sen middag og "selvsagt" litt øl eller vin - men smågodtet får barna ta seg av! 0 Siter
Elbereth Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 I går kveld laga jeg "meksikanske ostepannekaker" hehe - oppskrift for januar i Joker-kalenderen (dagligvarebutikken). Det var i grunnen kjempegodt og lettvint Til frokost ble det 2 ryvita, et med makrell i tomat og et med smøreost. Et kokt egg, 1 kopp te og en kopp kaffe, en halv grapefrukt. 0 Siter
Gjest barnslig voksen Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Stusser over hvor mange nokså voksne folk som sitter og mumser godteri en lørdag kveld Gjør du? Selv koser jeg meg gjerne med litt god ost, kanskje noe salt snacks, om vi da ikke har sen middag og "selvsagt" litt øl eller vin - men smågodtet får barna ta seg av! Synes i grunn litt synd på deg hvis du har blitt så voksen at du ikke lenger har glede av en pose smågodt full av fargerike e-stoffer. Håper jeg aldri blir så voksen at jeg ikke lenger kan kose meg med smågodt 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Synes i grunn litt synd på deg hvis du har blitt så voksen at du ikke lenger har glede av en pose smågodt full av fargerike e-stoffer. Håper jeg aldri blir så voksen at jeg ikke lenger kan kose meg med smågodt Hehe, ok. 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Stusser over hvor mange nokså voksne folk som sitter og mumser godteri en lørdag kveld Gjør du? Selv koser jeg meg gjerne med litt god ost, kanskje noe salt snacks, om vi da ikke har sen middag og "selvsagt" litt øl eller vin - men smågodtet får barna ta seg av! Det går med litt sjokolade på lørdagskveldene også for oss voksne ja. ) Det er jo godt da! Smågodt er sjeldnere, et hender jeg kan kjøpe meg litt, men da er det som oftest lakris. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Det går med litt sjokolade på lørdagskveldene også for oss voksne ja. ) Det er jo godt da! Smågodt er sjeldnere, et hender jeg kan kjøpe meg litt, men da er det som oftest lakris. Er jo glad i sjokolade jeg også, men i den grad jeg spiser det blir det på jobben. Jeg forbinder lørdagskvelden mer med øl, vin eller en drink, som jeg elsker å slappe av/kose meg med - ikke særlig sunnere det, da *S*. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.