Jølsen Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/36606 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Uff! Etter at gutta har sett alle seriene med Brødrene Dal "tusen ganger" er jeg så innmari lei dem. 0 Siter
Jølsen Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Skrevet 3. februar 2008 Uff! Etter at gutta har sett alle seriene med Brødrene Dal "tusen ganger" er jeg så innmari lei dem. Jeg er faktisk veldig lei dem selv, synes bare den bensinstasjonepisoden er litt morsom. Akkurat nå har jeg sett på et par andre programmer på nett-tv. Synd de ikke har skikkelig gamle program liggende. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Jeg er faktisk veldig lei dem selv, synes bare den bensinstasjonepisoden er litt morsom. Akkurat nå har jeg sett på et par andre programmer på nett-tv. Synd de ikke har skikkelig gamle program liggende. ''Synd de ikke har skikkelig gamle program liggende.'' Enig! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.