Lillemus Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Jeg leter etter en skjorte som ligner denne: http://www.ellos.no/misc/ProductZoom.aspx?ImageSource=joss_1039872.jpg Men den må være i rødt (med ruter som den på bildet) og gjerne avrundet nederst og helst litt tykkere bomull enn i denne. Noen som vet? 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Bik Bok? Hadde masse rutete dameskjorter sist jeg var der. 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Skrevet 3. februar 2008 Bik Bok? Hadde masse rutete dameskjorter sist jeg var der. *Noteres* Takker! 0 Siter
Gregga Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Den skjorta som du linker til der er fra Indiska, jeg kjøpte den der. Men når det var husker jeg ikke. En god stund siden. Men kanskje de har mer av den stilen der? 0 Siter
Gregga Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Den skjorta som du linker til der er fra Indiska, jeg kjøpte den der. Men når det var husker jeg ikke. En god stund siden. Men kanskje de har mer av den stilen der? Så jo at den linken var fra Ellos da, men jeg kjøpte maken på Indiska skulle jeg si. Tittet på skjorta nå, og den er nok i en litt kraftigere stoff muligens, ser slik ut i hvertfall. 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Skrevet 3. februar 2008 Den skjorta som du linker til der er fra Indiska, jeg kjøpte den der. Men når det var husker jeg ikke. En god stund siden. Men kanskje de har mer av den stilen der? Indiska? Har kjøpt noe annet småstæsj der og er ikke overimponert over kvaliteten, men kanskje klærne er bedre? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.