Gå til innhold

har du hørt om denne medisinen NHD?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er det samme som Wellbutrin.

''Wellbutrin XR: Østerrike, Belgia, Luxembourg, Kypros, Hellas, Italia, Malta, Poland, Portugal, Slovenia, Sveits, Nederland.

Elontril: Østerrike, Tsjekkia, Estland, Tyskland, Ungarn, Italia, Latvia, Litauen, Portugal, Slovakia, Spania, Nederland.

Magerion: Tyskland, Sverige.

Wellbutrin Retard: Norge og Island.

Voxra: Sverige . ''

http://www.felleskatalogen.no/pasientutgave/?mainpage=/pasientutgave/show.do%3Ffilename%3D/content/pkv/W/Wellbutrin+Retard_GlaxoSmithKline_94567/95685.html

Gjest fnugget

Ja, dette er Wellbutrin.

Hvorfor er Wellbutrin så i vinden for tida? Det er jo simpelthen egentlig et gammelt preparat som nå relanseres med nytt merkenavn og sikkert en del markedsføring kan jeg tenke meg. Det er kanskje et "triks" fra legemiddelprodusenten for å øke salget. For Guds skyld: Wellbutrin er det man før kalte Zyban - om jeg ikke tar aldeles feil.

Hvorfor er Wellbutrin så i vinden for tida? Det er jo simpelthen egentlig et gammelt preparat som nå relanseres med nytt merkenavn og sikkert en del markedsføring kan jeg tenke meg. Det er kanskje et "triks" fra legemiddelprodusenten for å øke salget. For Guds skyld: Wellbutrin er det man før kalte Zyban - om jeg ikke tar aldeles feil.

Og Zyban er jo den pillen som skal få folk til å kutte ut røyken.

Nesten litt komisk dette...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...