Gå til innhold

Til min kjæreste..


Gjest Unnskyld for alt sammen..

Anbefalte innlegg

Gjest Unnskyld for alt sammen..

Unnskyld at jeg tenker som jeg gjør, reagerer som jeg gjør.

Unnskyld for at jeg gjør de tingene jeg gjør.

Unnskyld for at jeg er meg.

Jeg skulle ønske jeg kunne gjøre alt annerledes. Være en annen. Være den jeg var. Være meg selv.

Vite hvem jeg er.

Jeg skulle ønske jeg ikke var syk. Ødelagt.

Jeg skulle ønske jeg kunne ordne alt. La deg ordne alt.

Fikse meg.

Men hvordan fikse noe som er ødelagt? Knust i småbiter?

Jeg kan ikke. Ingen kan det.

Du kan ikke. Jeg skulle ønske. Du fortjener det. Være den som ordner meg, gir meg trygghet. Føle at du får noe til. Være den du vil være for meg.

Redde meg.

Jeg skulle ønske jeg kunne ha sex med deg uten å være redd.

Jeg kan ha sex med deg, jeg vil bare ikke.

Jeg vil ikke gjøre det når det ikke blir noe fint. Noe spesielt. Sånn det skal være.

Jeg vil ikke tenke annerledes om deg. Jeg vil ikke se på deg med redde øyne. Jeg vil ikke gjøre dette mot deg.

Du fortjener bedre.

Jeg er lei meg for jeg ødela dette og..

Det var bare en dag.

En eneste dag, i hele mitt liv.

Hvis jeg bare kunne ta denne dagen bort, viske den ut. Glemme den.

Alle har et vendepunkt i sitt liv.

Dette var mitt vendepunkt..denne dagen, denne mannen.

Jeg vil at du skal vite at jeg er lei meg.. Jeg vil ikke være den jeg er. Jeg vil ikke ha det sånn jeg har det. Jeg er så lei meg.

Jeg er lei meg for at jeg ikke kan se på framtiden sammen med deg å smile. Glede meg.

Jeg vet ikke hvordan jeg skal klare dette. Være der om ti år.. være der i morgen.

Det er ikke meningen..jeg vil være der for deg og alle andre. for dere.

Men for meg..for meg vil jeg bare forsvinne.. jeg vil ikke dø. Jeg vil bare forsvinne..bli mindre..bli borte. Ingen som ser meg.

Hvordan kan du leve med det?

Hvorfor vil du leve med det?

Det er ikke ditt ansvar..det er ikke din kamp å vinne. Du kan ikke fikse meg.

Jeg forstår.

Hadde jeg vært deg, hadde jeg ikke blitt her. Du som kan, burde gå. Jeg vil gå..forlate meg selv her og gå...løpe.

Du kan ikke være den du vil sammen med meg.

Du kan ikke være den som gir meg trygghet. Være den som får meg til å slappe av. Den som gir meg lyst til å leve. Den som kan gjøre meg glad, lykkelig.

Du kan ikke se framtiden sammen med meg, når hele meg er fortiden.

Og jeg beklager det.. for jeg skulle så ønske at du kunne være den personen..men ingen kan det. Det er ikke deg..Alt er meg. Min skyld. Mitt ansvar.

Jeg har så lyst..jeg har så lyst til alt mulig.. jeg vil ikke være sånn jeg er. Jeg vil ikke ha det sånn jeg har det. Jeg skulle gjort alt for å endre alt sammen.

Jeg vil jo gjøre dette for deg. Men jeg har prøvd i flere år å gjøre det for meg.

Jeg kan ikke lime sammen noe som er knust, når noen av bitene er borte.

Ingen kan det.

Så ikke føl skyld når du snur ryggen til. Det vil være en lettelse for meg, å se at noen kan gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest xbellax

Jeg håper du viser ham eller henne dette brevet. Jeg håper du våger sette døren på gløtt å vkjæresten din hvor mye du sliter ang dette. Dere kan komme dere igjennom dette sammen og vedk. kan være en enorm støtte for deg, men da må du bruke ord..

Send ham/henne brevet. Sett døren på gløtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Det er det nydeligste jeg har hørt nogen skrive.. Jeg blev rørt til tåre,, som var fylt av glede, sorg og kjærlighet... Den dagen vi mennesker forstår at komunikere så ærlig og om hvor sanne følelser,, da smelter mitt hjerte,, og jeg vett at du vett,, hva du burde gjøre..

Stor Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...