Speak Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 Jeg har hørt at det er mulig å sende MMS til en mailadresse. Er det noen som kan hjelpe meg med hvordan dette gjøres? 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 Jeg har Nokia. Først legger jeg til detalj på den kontakten som skal ha bildet. Jeg legger til mailadressa der. Så henter jeg bildet fram. Når jeg så skal velge kontakt kan jeg velge mellom telefonnummer og mailadresse. 0 Siter
Gjest Gurojenta Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 Jeg skriver bare inn e-post-adressen istedenfor telefonnr når jeg skal sende den jeg. 0 Siter
Speak Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Skrevet 4. februar 2008 Jeg har Nokia. Først legger jeg til detalj på den kontakten som skal ha bildet. Jeg legger til mailadressa der. Så henter jeg bildet fram. Når jeg så skal velge kontakt kan jeg velge mellom telefonnummer og mailadresse. Takk for svar. Strålende:-) 0 Siter
Speak Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Skrevet 4. februar 2008 Jeg skriver bare inn e-post-adressen istedenfor telefonnr når jeg skal sende den jeg. Det var jo nesten for enkelt til å være sant:-) Takk for svar. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.