sosu Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 Hallo! Noen som har vært på Mallorca i mai? Vi skal til Alcudia med to barn, og er usikre på om vi skal velge mai eller juni. Hva er erfaringene, tenker da på vær og temperatur, bl.a. 0 Siter
laban Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 Jeg har vært på Alcudia enda tidligere, i to påskeferier. Altså i begynnelsen av april. Den ene gangen var været kjempefint hele tiden, den andre gangen var det en god del gråvær. Det var surt de dagene det ikke var sol, veldig annerledes når den kom fram. Jeg synes det var rikelig varmt nok - og nok turister - i april, og ville sikkert tatt sjansen på mai. Men hvis hovedformålet med ferien er strandliv, er nok sannsynligheten for stabilt godvær høyere jo lenger utpå sommeren dere kommer. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 Vi var første uka i mai i fjor. Jeg hadde nok drøyd det litt mer en annen gang, for det var ikke noe kjempevarme. Været var ustabilt. Sola varmet jo, så jeg gikk i capribukser, men måtte ofte ha en jakke på i tillegg. Dette varierer jo, været kan man aldri forsikre seg mot. Vi badet i havet, men det var ikke direkte varmt. Pass på at bassenget i så fall er oppvarmet, det var ikke vårt, og det var kaldt. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 Vi var i Alcudia i juni i fjor. Da var det stabilt og pent, og ikke minst passe varmt. Mai er litt mer utrygg... Jeg hadde dog vært tilbøyelig for å bli med deg siste uka i mai, men ikke noe tidligere i alle fall ;o) 0 Siter
Speak Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 Vi var på Menorca i mai. De begynte sesongen da vi var der. Litt i kaldeste laget synes jeg, så jeg ville venta. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 For kaldt badevann i havet i mai. 0 Siter
Gjest trolline Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 Jeg har vært på Alcudia enda tidligere, i to påskeferier. Altså i begynnelsen av april. Den ene gangen var været kjempefint hele tiden, den andre gangen var det en god del gråvær. Det var surt de dagene det ikke var sol, veldig annerledes når den kom fram. Jeg synes det var rikelig varmt nok - og nok turister - i april, og ville sikkert tatt sjansen på mai. Men hvis hovedformålet med ferien er strandliv, er nok sannsynligheten for stabilt godvær høyere jo lenger utpå sommeren dere kommer. Alcudia er helt topp.Vært der flere ganger.2 ganger i begynnelsen av Mai og vært kjempeheldig med været.Spørs hvor store unger du har.Oppvarmet basseng for barna-gjør også susen selvfølgelig.Anbefales. 0 Siter
adelie Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 For kaldt badevann i havet i mai. Pingle 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.