Gjest mora2 Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 http://www.kk.no/php/art.php?id=381029&bid=15 Sjekk disse da! Her var masse kjempe fine sko. 0 Siter
pekkaline Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 Har ikke sett gjennom alle, men jeg la merke til at hun på bilde 16 har fått seg gnagsår og røde tær stakkars. Hehe, jeg trodde ikke det var vanlig fra modeller? De jeg så var tøffe og flotte! 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 Har ikke sett gjennom alle, men jeg la merke til at hun på bilde 16 har fått seg gnagsår og røde tær stakkars. Hehe, jeg trodde ikke det var vanlig fra modeller? De jeg så var tøffe og flotte! De første der er bare mine drømme sko..Drit fine! :0) Kunne fint overlevd et gnagsår eller to for de skoa ass.. 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 Side 17, 18, og 28 hadde kjempefine sko! :-) Men jeg gaar aldri med sko med saa hoeye haeler... Ikke er det komfortabelt heller. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 Side 17, 18, og 28 hadde kjempefine sko! :-) Men jeg gaar aldri med sko med saa hoeye haeler... Ikke er det komfortabelt heller. Kjempe fine de også! Nr 27 var også stlig. Går mye med høye hæler, man venner seg til det, ;0) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 De første der er bare mine drømme sko..Drit fine! :0) Kunne fint overlevd et gnagsår eller to for de skoa ass.. De pønkesandalene? *grøss* 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 De pønkesandalene? *grøss* * LOL * de var jo kjempe stilige! :0) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 * LOL * de var jo kjempe stilige! :0) Har også tidligere skjønt at vi har en felles svakhet for sko, men forstår vi ikke skal sloss om samme skoene, i hvertfall :-). 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 Har også tidligere skjønt at vi har en felles svakhet for sko, men forstår vi ikke skal sloss om samme skoene, i hvertfall :-). He,he, ingen fare for det nei! Sånn har jeg det egentlig med de fleste.. Dukker sjelden opp på fest i samme antrekk som andre. ;0) 0 Siter
Gjest ?+? Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 Kanskje 2 par jeg kunne valgt i partysammenheng - ellers synes jeg det er lite flatterende når sko er så høye at de ser ut som de er for store bak og for små i front. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.