Gå til innhold

En ny sko link :0)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke sett gjennom alle, men jeg la merke til at hun på bilde 16 har fått seg gnagsår og røde tær stakkars. Hehe, jeg trodde ikke det var vanlig fra modeller? De jeg så var tøffe og flotte!

Skrevet

Har ikke sett gjennom alle, men jeg la merke til at hun på bilde 16 har fått seg gnagsår og røde tær stakkars. Hehe, jeg trodde ikke det var vanlig fra modeller? De jeg så var tøffe og flotte!

De første der er bare mine drømme sko..Drit fine! :0)

Kunne fint overlevd et gnagsår eller to for de skoa ass..

Gjest Angela26
Skrevet

Side 17, 18, og 28 hadde kjempefine sko! :-) Men jeg gaar aldri med sko med saa hoeye haeler... Ikke er det komfortabelt heller.

Skrevet

Side 17, 18, og 28 hadde kjempefine sko! :-) Men jeg gaar aldri med sko med saa hoeye haeler... Ikke er det komfortabelt heller.

Kjempe fine de også!

Nr 27 var også stlig.

Går mye med høye hæler, man venner seg til det, ;0)

Gjest Elextra
Skrevet

De første der er bare mine drømme sko..Drit fine! :0)

Kunne fint overlevd et gnagsår eller to for de skoa ass..

De pønkesandalene? *grøss*

Skrevet

De pønkesandalene? *grøss*

* LOL *

de var jo kjempe stilige! :0)

Gjest Elextra
Skrevet

* LOL *

de var jo kjempe stilige! :0)

Har også tidligere skjønt at vi har en felles svakhet for sko, men forstår vi ikke skal sloss om samme skoene, i hvertfall :-).

Skrevet

Har også tidligere skjønt at vi har en felles svakhet for sko, men forstår vi ikke skal sloss om samme skoene, i hvertfall :-).

He,he, ingen fare for det nei!

Sånn har jeg det egentlig med de fleste..

Dukker sjelden opp på fest i samme antrekk som andre. ;0)

Skrevet

Kanskje 2 par jeg kunne valgt i partysammenheng - ellers synes jeg det er lite flatterende når sko er så høye at de ser ut som de er for store bak og for små i front.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...