Gå til innhold

Savner å smile..

Anbefalte innlegg

Gjest smiiiil

Jeg savner å smile, le, være glad, se lyst på livet, være sammen med vennene mine osv.. Går rundt og er kvalm hele tiden. Pulsen stiger av seg selv, uten at jeg aner hvorfor..

Jeg skjønner ikke hva som har skjedd. Føler meg sliten, trist og lei. Orker ingenting. Alt er et ork. Angsten kommer krypende nærmere og nærmere.. Orker ikke gå i butikken, ikke være sammen med vennene mine, ikke kjøre bil.. Ingenting.

Har tidligere gått til psykolog pga traumer i oppveksten. Legen vurderer medisiner..

Hva kan hjelpe meg? Få bort redselen, og få lysten tilbake?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/298668-savner-%C3%A5-smile/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et lite råd fra meg er å begynne å legge merke til små gledesglimt i løpet av en dag. De trenger ikke vare lenger enn ett sekund. Når man begynner å lete etter disse blir man fort oppmerksom på dem. Det gjør at man opplever flere av dem og dermed er en positiv sirkel skapt.

På tilsvarende måte kan du også ta brodden av angsten din. Legg merke til de små glimtene av ro du opplever i løpet av dagen. Let opp hvert minste øyeblikk! Lag vaner som jobber for deg ikke mot deg.

Lykke til kjære deg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/298668-savner-%C3%A5-smile/#findComment-2414556
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...