Gå til innhold

Hva slags musikk hører dere på for tiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en "musikalsk periode" nå :-)

Akkurat nå hører jeg mye på Amy Winehouse, spesielt "Back in black" - den sangen er så nydelig og trist..

Fortsetter under...

Skrevet

Lytter på radio, så jeg får med meg mye forskjellig.

Morning Glory
Skrevet

Hører på Madrugada med Madrugada. Nydelig album med en utrolig trist historie...

Skrevet

Metallica - sørger over at jeg ikke kommer til Bergen...

Iron Maiden - lader opp til i sommer! :0)

Nirvana - for snuppen har helt dilla...

Også Ozzy i bilen..

Annonse

Gjest ChiengMai
Skrevet

Hører på Madrugada med Madrugada. Nydelig album med en utrolig trist historie...

Flott plate, hørte på den hele forrige uke.

Skrevet

Nyeste skiva til Drive-By Truckers ligger i cd-skuffen i stereoanlegget, blir båret med ut i bilen når det skal kjøres, ligger selvsagt på begge pc'ene mine - og på ipoden. Meget bra skive synes jeg... Heter forøvrig Brighter Than Creation's Dark.

Skrevet

Jeg hører så lite musikk at det er en skam. Det er jo så masse fint! Det eneste jeg får med meg iblant er dansejukebox på nrk når jeg har vondt for å sovne :) Spiller litt i bilen, men da går det i country.

Egentlig har jeg sans for litt sånn gospel aktig musikk. Men hvem bør jeg lytte til da? Fint nnår de synger i kor :)

Annonse

hare1365380455
Skrevet

Jeg hører så lite musikk at det er en skam. Det er jo så masse fint! Det eneste jeg får med meg iblant er dansejukebox på nrk når jeg har vondt for å sovne :) Spiller litt i bilen, men da går det i country.

Egentlig har jeg sans for litt sånn gospel aktig musikk. Men hvem bør jeg lytte til da? Fint nnår de synger i kor :)

Jeg vet ikke om det er salg der enda, men jeg kjøpte noen cd'er hos play billig. De har også gospel og kor der. (Noen cd'er kostet fra 3 £.)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...