Hope Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Er dette helt, helt siste episode? Eller det siste episode for denne sesongen...? jeg aner ikke hvor mange sesonger det er, og hvilken sesong som nå sendes i Norge...Noen som vet??? 0 Siter
sprelline1365380900 Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 I dag er det siste episode av sesong 3. Sesong 4 går for tiden i USA og kommer nok til Norge til høsten vil jeg tro..og håpe da:) 0 Siter
Hope Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Skrevet 5. februar 2008 I dag er det siste episode av sesong 3. Sesong 4 går for tiden i USA og kommer nok til Norge til høsten vil jeg tro..og håpe da:) All right, så det er en sesong til altså? Herlig! Takk for svar! Den kommer nok til høsten, ja 0 Siter
Gjest Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 All right, så det er en sesong til altså? Herlig! Takk for svar! Den kommer nok til høsten, ja det er bare å glede seg :-) 0 Siter
Gjest zilja Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 All right, så det er en sesong til altså? Herlig! Takk for svar! Den kommer nok til høsten, ja Vil ikke vente helt til høsten ( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.