Gå til innhold

Farge til barnerom??

Anbefalte innlegg

Gjest luringen fra sør
Skrevet

Vi pusser opp det rommet som nå skal bli jenterom ...Jenta er foreløpiig i magen, og skal jo bo inne hos oss den første tiden...

men anyway, her vil vi ha det klart - og selvom jente, så vil vi ikke ha rosa vegger - men en eller annen lys, dus fin farge som vi heller kan sprite opp med rosa garddiner og slikt..

Kikket litt på "skumring" som er lyyyysegrå. Den var fin. Andre forslag, som ikke er helt hvite??

Skrevet

Jeg har lys antikk over hele huset mitt nå. Veldig greit. :)

Gjest Angela26
Skrevet

Jeg har lys antikk over hele huset mitt nå. Veldig greit. :)

Hvilken farge er antikk?

Skrevet

Hvilken farge er antikk?

Fargen heter "lys antikk" og er en hvit-grå-beige farge :) Veldig fin.

Skrevet

Snuppa her har en lys,lys rosa på tre vegger.

Eggehvit er jo lys og grei.og antikk hvit.

Eller lys gul?

Skrevet

Lys toscana er en farge som er ganske nøytral og lun på samme tid. Jeg liker den godt.

Gjest Angela26
Skrevet

Fargen heter "lys antikk" og er en hvit-grå-beige farge :) Veldig fin.

Okey, takk :-)

Gjest Aimabel
Skrevet

jeg liker veldig lys lime, eller litt sånn pistasj, det går så fint til lyserosa

Skrevet

Hva med e helt lyse brun en? Cafe`latte fargen er fin til rosa, og lett og finne ting som passer til. Og prøv å styr unna farger som er "kalde". Bedre med fargr med en varm tone i.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...