Gjest luringen fra sør Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Vi pusser opp det rommet som nå skal bli jenterom ...Jenta er foreløpiig i magen, og skal jo bo inne hos oss den første tiden... men anyway, her vil vi ha det klart - og selvom jente, så vil vi ikke ha rosa vegger - men en eller annen lys, dus fin farge som vi heller kan sprite opp med rosa garddiner og slikt.. Kikket litt på "skumring" som er lyyyysegrå. Den var fin. Andre forslag, som ikke er helt hvite?? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Jeg har lys antikk over hele huset mitt nå. Veldig greit. 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Jeg har lys antikk over hele huset mitt nå. Veldig greit. Hvilken farge er antikk? 0 Siter
Hope Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Hvilken farge er antikk? Fargen heter "lys antikk" og er en hvit-grå-beige farge Veldig fin. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Snuppa her har en lys,lys rosa på tre vegger. Eggehvit er jo lys og grei.og antikk hvit. Eller lys gul? 0 Siter
pekkaline Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Lys toscana er en farge som er ganske nøytral og lun på samme tid. Jeg liker den godt. 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Fargen heter "lys antikk" og er en hvit-grå-beige farge Veldig fin. Okey, takk :-) 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 jeg liker veldig lys lime, eller litt sånn pistasj, det går så fint til lyserosa 0 Siter
Gjest piamia Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 Hva med e helt lyse brun en? Cafe`latte fargen er fin til rosa, og lett og finne ting som passer til. Og prøv å styr unna farger som er "kalde". Bedre med fargr med en varm tone i. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.