Gå til innhold

Steamdusj

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har akkurat startet på oppussing av badet og vi lurer på å kjøpe stemdusj.

Noen med erfaring? Positiv eller negativ. Alle erfaringer tas mot med takk!

Skrevet

Min venninne røska ut steamdusjen etter 13 mnd, og kjøpte seg en vanlig dusj! Men jeg har aldri prøvd en steamdusj, så jeg har ingen erfaring.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1202242556' post='3798885]

Min venninne røska ut steamdusjen etter 13 mnd, og kjøpte seg en vanlig dusj! Men jeg har aldri prøvd en steamdusj, så jeg har ingen erfaring.

Takk for svar. Jeg vil høre både negative og positive erfaringer:-)

Skrevet

Steamdusj er herlig.

Godt for slitne kropper, deilig etter en lang dag ute når det er kaldt.Vi har kombinert boblekar og steamdusj, og bruker det mye.

Skrevet

Det er visstnok veldig plasskrevende, men jeg har hørt om de som er storfornøyde ja. :o)

Skrevet

Det er visstnok veldig plasskrevende, men jeg har hørt om de som er storfornøyde ja. :o)

Det vi har sett på er 80x100cm. Var bra plass inni det og så er det akkurat passe til vårt bad:-)

Skrevet

Det er deilig. Tenk sette seg ned å få skikkelig sprut på ryggen, det er herlig :) Jeg angrer ikke en dag på kjøpet.

Skrevet

Vi har stemadusj (130 x 130) med badekar i bunnen, helt toppers !!! :)

Helt greit å rengjøre er det også.

Skrevet

Vi har en 100x100 og er kjempefornøyd.

I mai så er det to år siden vi satte den inn og jeg bruker den minst to ganger i uken til steam.

Vi valgte en versjon med lav terskel for å trå inn og tror at det er viktig for bruken som en vanlig dusj også.

Skrevet

Steamdusj, tar ikke mere plass en ett vanlig dusj kabinett. Selve steamfunksjonen tar ingen ekstra plass.

Skrevet

Vi har stemadusj (130 x 130) med badekar i bunnen, helt toppers !!! :)

Helt greit å rengjøre er det også.

Takk for positiv omtale av steamdusj. Får enda mere lyst på det nå:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...