Gjest synes det var gøy Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 Vært på pilates på lokalt treningsstudio, men det er så få timer med det der. Nå vil jeg begynne å gjøre dette hjemme, fordi jeg har lyst å trene det ofte. Naturlig nok hadde jeg ikke med penn og papir på pilatestrening i studio, så jeg husker ikke hvilke øvelser osv. Har ikke lyst bare å sitte å fikle uten mål og mening hjemme heller, så trenger å vite hva jeg skal gjøre så jeg kan huske det. Pilatestreningen har vart ca en time hver gang. Hvor kan jeg kjøpe sånn matte? Jeg har allerede dunkel stemning, musikk og stearinlys :-) 0 Siter
Gjest trener hjemme Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 På XXL f.eks eller hvilken som helst anstendig sportsbutikk. Du kan laste ned pilates instruksjonsvideoer sånn at du trener foran TV'en på en måte... piratebay dot org bl.a 0 Siter
flowy Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 Matte kan du kjøpe i alle sportsbutikker. DVD med pilatesøvelser finnes i mange butikker, blant annet på helsekosten. I bokhandelen finner du mange bøker. Søk også på "pilates exercices online" i google, så finner du noen øvelser. Ellers går det også an å laste ned amerikanske pilates videoer på nettet. 0 Siter
Gjest trener hjemme Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 På XXL f.eks eller hvilken som helst anstendig sportsbutikk. Du kan laste ned pilates instruksjonsvideoer sånn at du trener foran TV'en på en måte... piratebay dot org bl.a Du får også billige DVD'er på cdon dot com fra 100kr 0 Siter
miia Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 http://www.pilatesroom.no/ Her kjøpte jeg en instruksjons-dvd... Veldig bra forklaringer på alle øvelsene, og tre nivåer på en dvd... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.