birdie Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 Går den på tv nå, eller noe sånt? Jeg finner den ikke som boks med norske tekster - den kom ut i juli i fjor i Statene, men har ikke en gang estimert tidspunkt for utgivelse her i Norden... *dilla og frustret* (må ha undertekster for at alle her skal få med seg handlinga) 0 Siter
Gjest Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 House pleier å gå onsdagene på nrk1 kl 21.45. Nå er det pause. Regner med det er sesong 3 som begynner når det begynner på igjen, og da regner jeg med det begynner på igjen etter at sporløst forsvunnet er ferdig. I kveld går episode 9 av 23. Så det er nok en del ventetid, før House er på plass igjen. :-( 0 Siter
cathlin Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 Jeg vet det. Skikkelig frustrerende. Noen må ta ansvar og distribuere den i Norden snart! 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 Kommer på nrk til høsten. Ringte universal i Sverige. De hadde ikke noe utgivelsesdato på dvd, men det ble ikke før til slutten av året ( I forbannelse bestilte jeg utekstet på ebay. Jeg sier bare : Gled deg! Sesong 3 var fantastisk bra!!! -Har fått tak i 10 episoder av sesong 4 som var en skuffelse i forhold! 0 Siter
birdie Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Skrevet 6. februar 2008 Kommer på nrk til høsten. Ringte universal i Sverige. De hadde ikke noe utgivelsesdato på dvd, men det ble ikke før til slutten av året ( I forbannelse bestilte jeg utekstet på ebay. Jeg sier bare : Gled deg! Sesong 3 var fantastisk bra!!! -Har fått tak i 10 episoder av sesong 4 som var en skuffelse i forhold! Hm, spørs om ikke jeg må fyre opp BitTorrent, med andre ord.. Kjøpe gjør jeg ikke før jeg får den med tekster. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Jeg venter også... Jeg også *furter* 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 [quote name=Shira )' timestamp='1202381812' post='3800000] Jeg også *furter* Jeg har nok å se i mellomtiden altså, men... Ja, du vet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.