Gå til innhold

House, sesong 3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går den på tv nå, eller noe sånt? Jeg finner den ikke som boks med norske tekster - den kom ut i juli i fjor i Statene, men har ikke en gang estimert tidspunkt for utgivelse her i Norden... :(

*dilla og frustret*

(må ha undertekster for at alle her skal få med seg handlinga)

Fortsetter under...

Skrevet

House pleier å gå onsdagene på nrk1 kl 21.45. Nå er det pause. Regner med det er sesong 3 som begynner når det begynner på igjen, og da regner jeg med det begynner på igjen etter at sporløst forsvunnet er ferdig. I kveld går episode 9 av 23. Så det er nok en del ventetid, før House er på plass igjen. :-(

Skrevet

Jeg vet det. Skikkelig frustrerende. Noen må ta ansvar og distribuere den i Norden snart!

Skrevet

Kommer på nrk til høsten. Ringte universal i Sverige. De hadde ikke noe utgivelsesdato på dvd, men det ble ikke før til slutten av året :o(

I forbannelse bestilte jeg utekstet på ebay. Jeg sier bare : Gled deg! Sesong 3 var fantastisk bra!!!

-Har fått tak i 10 episoder av sesong 4 som var en skuffelse i forhold!

Skrevet

Kommer på nrk til høsten. Ringte universal i Sverige. De hadde ikke noe utgivelsesdato på dvd, men det ble ikke før til slutten av året :o(

I forbannelse bestilte jeg utekstet på ebay. Jeg sier bare : Gled deg! Sesong 3 var fantastisk bra!!!

-Har fått tak i 10 episoder av sesong 4 som var en skuffelse i forhold!

Hm, spørs om ikke jeg må fyre opp BitTorrent, med andre ord.. Kjøpe gjør jeg ikke før jeg får den med tekster.

Annonse

hare1365380455
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1202381812' post='3800000]

Jeg også *furter*

Jeg har nok å se i mellomtiden altså, men...

Ja, du vet.

;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...