Gå til innhold

Håravfall

Anbefalte innlegg

Gjest Måne2mannen
Skrevet

Jeg er en mann på 34 som stadig vekk blir tynnere i hyssingen. Min bror, far og bestefar var begge tidlig ute med måne, så det ligger i genene.

Nå i det siste har det gått en tv-reklame mot nettopp håravfall, uten at jeg husker navnet på produktet. Spørsmålet mitt er om noen har erfaring med dette produktet, enten selv eller noen som bruker det? Har det noe for seg, eller fungerer en god shampoo og riktig kosthold(B-vitaminer) like godt?

Fortsetter under...

Gjest damejeg
Skrevet

Har like liten tro på slike produkter som på slankepiller - dvs. ca. null.

Syns det er sexy med menn med lite hår jeg. Ikke akkurat tjukk krans da, men temmelig snau.

AneM1365380603
Skrevet

Syns det er sexy med menn med lite hår jeg. Ikke akkurat tjukk krans da, men temmelig snau.

Enig med deg!

Skrevet

Litt tvilsom til disse produktene..

Da ville jeg heller operert på nytt hår, eller slått meg til ro med det håret du har. :0)

Skrevet

Ro-Gain eller Pro-Gain eller Roll-et-eller-annet fungerer.

Skrevet

Men det var jo ikke det han ville høre. Han ville vite hva han kunne gjøre. Det skader vel ikke å prøve produkter, man taper jo ingenting på det. Husker som sagt ikke navnet, men et par jeg kjenner har prøvd det, og det er forebyggende.

Annonse

Gjest lavrans
Skrevet

Jeg vet de selger noe på apotek, men kan ikke huske navnet, Spør der.

Skrevet

Det mest sexy er om du klipper deg snaukort over hele synes jeg da. :o) Ta i alle fall _ikke_ hårtransplantasjon!!! Det er kjempestygt og det lyser lang vei! Etter min mening må det da kreve mye mer selvtillit å gå rundt med hårtransplantasjon enn måne.

Ellers kan du jo spørre på apoteket om de har noe med dokumentert effekt.

Gjest Gurojenta
Skrevet

Det mest sexy er om du klipper deg snaukort over hele synes jeg da. :o) Ta i alle fall _ikke_ hårtransplantasjon!!! Det er kjempestygt og det lyser lang vei! Etter min mening må det da kreve mye mer selvtillit å gå rundt med hårtransplantasjon enn måne.

Ellers kan du jo spørre på apoteket om de har noe med dokumentert effekt.

Må bare si meg enig med Lillemus!

Gjest damejegog
Skrevet

Ville ha hørt med en hudlege. Det finnes en kur som du kanskje kan ha nytte av. Husker ikke hva den heter, og er usikker på om den fremdeles brukes, men du kan jo forhøre deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...