Gå til innhold

hvorfor er kjæresten min slik?

Anbefalte innlegg

Gjest Millie726345
Skrevet

Hei, jeg skriver for å fortelle om min nåværende kjæreste. Vi har vert sammen i litt over 2 år, og forholdet har gått litt opp og ned. Men i det siste har han forandret seg helt. I begynnelsen var han helt fantastisk, overøste meg meg alt mulig godt. Nå derimot har han blitt nermest det motsatte av den han pleide å være. for ca. et år siden hadde vi også litt problemer og hadde en pause, ca på samme tid av året. men dette ordnet seg (det var pga han ikke hadde følelser for meg) Nå er det slik at ting som er viktige for meg slik som f.eks: to årsdagen vår, han løy om å ikke få gå ut av moren sin og jeg kom jem til ham men ingenting sjedde, han nevnte det ikke engang. slike ting har sjedd flere ganger, han lyver ofte om ting som han ikke trenger å lyve om, og lyver jevnlig. Han påstår at han har følelser for meg og at han er glad i meg og vil være sammen med meg. Han viser det eksakt motsatte av det han sier. Han blir ildsint hvis jeg nevner noe om at han sårer meg eller lignende. jeg er veldig fortvivlet og lider selv av en ganske alvorlig depresjon, noe som sliter veldig på meg...jeg lurer på hva som kan være galt, å hva jeg kan gjøre?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...