kathrina1365381129 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Det er en bolle i magen min. Akkurat som en deig klump som man knar og ruller og vrenger og trykker.. Også eser bolledeigen inne i magen min på en måte. Og den sprenger og gjør vondt. Uff. En bolledeig klump liksom. En tung bolle deig klump. Også gjør det vondt inne i magen. Også trekker bolledeigen seg sammen og gjør vondt også eser den utover som gjør vondt. Bolledeigen gjærer inne i magen min liksom. Uff. Er det noen flere her som har bolle i magen? Også har jeg en bolle i magen konstant. Uff. Hva kan det være? Jeg har jo hatt bolle i magen min så lenge jeg kan huske jo.? Og den bollen blir jo aldri borte. Jeg skulle ønske at jeg kunne ha spist opp bollen også gått på do også dratt bollen ned i do vannet liksom. Ehhh... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/298877-det-er-en-bolle-i-magen-min/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.