cathlin Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Jeg ler og gråter samtidig! Det var en helt ny opplevelse, og det føles litt sprøtt. Klarer dere det? ;-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Ja det har eg gjor ihvertfall èn gang, og det var veldig lett. :-)( 0 Siter
cathlin Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Skrevet 8. februar 2008 Ja det har eg gjor ihvertfall èn gang, og det var veldig lett. :-)( Javel, men da, så:-) 0 Siter
cathlin Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Skrevet 8. februar 2008 Gjør det veldig ofte Tror jeg må gjøre det igjen, det var mye morsommere enn å bare gråte:-) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Man kan jo le så man gråter. Eller man kan gråte til man ler. :0) 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Ja det har eg gjor ihvertfall èn gang, og det var veldig lett. :-)( Da kompisen min lånte shortsen til en kar for å stå på vannski og skulle gå opp fra akterenden av en tresnekke la han ikke merke til at han tredde shortsen over "pulleren" akterut. Tauet strammet seg og min kompis fòr avgårde på vannski naken! Da lo og gråt jeg på en gang! Ikke bare jeg men hele holmen lo og gråt om hverandre! Og vi var mange. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Når jeg opplever komiske situasjoner der jeg ler meg halvt i hjel, så er det jammen ikke godt for andre å se om jeg ler eller griner. Det er skikkelig kjipt å få grinegrimaser når man "bare" ler voldsomt og ikke klarer å stoppe :-/ 0 Siter
Gjest togli Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Når jeg opplever komiske situasjoner der jeg ler meg halvt i hjel, så er det jammen ikke godt for andre å se om jeg ler eller griner. Det er skikkelig kjipt å få grinegrimaser når man "bare" ler voldsomt og ikke klarer å stoppe :-/ 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Da kompisen min lånte shortsen til en kar for å stå på vannski og skulle gå opp fra akterenden av en tresnekke la han ikke merke til at han tredde shortsen over "pulleren" akterut. Tauet strammet seg og min kompis fòr avgårde på vannski naken! Da lo og gråt jeg på en gang! Ikke bare jeg men hele holmen lo og gråt om hverandre! Og vi var mange. *LOL* Ps! Hva er "pulleren" på akterenden av ei snekke? 0 Siter
morsan Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Veldig ofte ler jeg så jeg griner, men jeg kan ikke huske å ha grått så mye at jeg har begynt å le. 0 Siter
cathlin Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Skrevet 9. februar 2008 Veldig ofte ler jeg så jeg griner, men jeg kan ikke huske å ha grått så mye at jeg har begynt å le. Å gråte også begynne å le og gråte samtidig er ganske morsomt. Men å le til jeg griner, har jeg gjort svært lite av hvis man ser bort i fra enkelte tårer som triller. Nå jeg tilegg blitt god på det der med å strigråte på offentlige steder. Supre greier. Håper jeg ikke ender opp som en ordentlig sippe-guri. 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 *LOL* Ps! Hva er "pulleren" på akterenden av ei snekke? "pulleren" er krysset der du binder fast tauet foran eller bak 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.